تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۱:۰۴
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۱۷۳۲۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رکورد استخراج سنگ آهن در شرکت گهر زمین شکسته شد

می متالز - مراسم بازدید از سایت گهرزمین با حضور مدیر سایت، معاون اداری و پشتیبانی شرکت و جمعی از مدیران مسئول،سردبیران و خبرنگاران نشریات و سایت های خبری شهرستان سیرجان به مناسبت روز خبرنگار برگزارشد.
رکورد استخراج سنگ آهن در شرکت گهر زمین شکسته شد

به گزارش می متالز، در این بازدید اهالی رسانه از نحوه استخراج و بهره برداری معدن و سپس از کارخانه های گندله سازی و کنسانتره بازدید کردند.
مهندس سلیمان زاده ؛مدیر سایت شرکت گهرزمین در این بازدید عنوان کرد: این مجموعه با سرمایه گذاری مستقیم خوراک کارخانجات گل گهر را تامین می کند.
وی ادامه داد: با تلاش همکاران در سال گذشته رکورد بیشترین استخراج و همچنین رکورد ۴۸۰۰ تن برای دو خط دو میلیون تنی کنسانتره را داشتیم.

مدیر سایت گهرزمین خاطر نشان کرد :مجموعه گهر زمین یک مجموعه نوپا است، که با همکاری اصحاب رسانه می تواند گامی موثر وعملی در جهت توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در این منطقه ایفا نماید.
.
در ادامه، دلاوریان ؛معاون اداری و پیشتیبانی شرکت عنوان کرد:این شرکت با ایجاد۳۵۰۰شغل غیر مستقیم و ۵۰۰شغل مستقیم، فرصت شغلی خوبی ایجاد کرده است و طی یک ماه آینده نیز ۵۰۰ نفر با آزمون به مجموعه اضافه خواهد شد.
وی ادامه داد: شرکت گهرزمین در بحث مسئولیت های اجتماعی، توانسته با ایجاد ۵۰ هکتار درخت کاری و نهال کاری و همچنین ساخت مدرسه ای در آباده گامی موثر در این راستا بردارد.
این نشست با تجلیل از خبرنگاران به پایان رسید.

منبع: معدن 24
عناوین برگزیده