تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۴
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۲۰۰۴۷۸
سرویس خبر : انرژی
نفت پاسارگاد در بهمن‌ماه سال جاری، ۱۸ درصد کاهش فروش داشت؛

کاهش درآمد ۱۴ درصدی "شپاس"

‌می‌متالز - نفت پاسارگاد در دوره یک‌ماهه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری، مجموع فروش محصولات تولیدی را برابر با ۷۶.۳۲۹ تن اعلام کرد.

به گزارش می‌متالز، نفت پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را حدوداً مبلغ ۴.۹۴۴ میلیارد ریال به ثبت رسانده و این میزان درآمد شناسایی‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۴۱.۹۹۴ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

کاهش درآمد ۱۴ درصدی

درآمد شناسایی‌شده "شپاس"

کاهش درآمد ۱۴ درصدی

بر پایه این گزارش، نفت پاسارگاد میزان درآمد عملیاتی که در بهمن‌ماه اعلام کرده در مقایسه با ماه گذشته ۱۴ درصد کاهش را تجربه کرده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۳۸ درصدی را گزارش کرده است.
عمده درآمد "شپاس" از بخش فروش صادراتی بوده که ۴.۱۲۱ میلیارد ریال از فروش محصولات تولیدی به دست آمده که در مقایسه با ماه گذشته ۱۸ درصد کاهش فروش در بخش صادراتی را تجربه کرده است.

میزان فروش محصولات "شپاس"

کاهش درآمد ۱۴ درصدی


بر اساس این گزارش، نفت پاسارگاد در دوره یک‌ماهه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری، مجموع فروش محصولات تولیدی را برابر با ۷۶.۳۲۹ تن اعلام کرده که عمده فروش محصولات در بخش صادراتی بوده، فروش محصولات "شپاس" در بهمن ماه با کاهش ۱۸ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده