تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۵۰
بازدید: ۴۴۳
کد خبر: ۲۰۰۵۵۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون بهره برداری شرکت اعلام کرد:

بالاترین رکورد تاریخ فولاد مبارکه با تولید ۶.۶ میلیون تن فولاد خام

‌می‌متالز - معاون بهره برداری فولاد مبارکه از تولید ۶.۶ میلیون تن فولاد خام طی ۱۱ ماه سال جاری و دستیابی به رشد ۹.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل و کسب بالاترین رکورد در تاریخ شرکت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، عباس اکبری محمدی معاون بهره برداری فولاد مبارکه از تولید ۶.۶ میلیون تن فولاد خام طی ۱۱ ماه سال جاری و دستیابی به رشد ۹.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل گفت: بالاترین رکورد تولید در سال ۹۶ با تولید ۶.۴ میلیون تن ثبت شده بود و این رکورد پس از گذشت سه سال با وجود همه محدودیت‌ها شکسته شد. پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این افزایش تولید به بیش از ۰.۵ میلیون تن از هدف تعیین‌شده افزایش یابد.

غلامرضا سلیمی مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه هم با اشاره به مهم‌ترین اقدامات اثرگذار در کسب این رکورد گفت: حمایت همه‌جانبه مدیرعامل از اهداف تعریف شده و ایجاد انگیزه بین همکاران، همدلی و صرف فعل خواستن در تمام رده‌های ناحیه، مدیریت به‌موقع و مؤثر انواع متالیک شارژ کوره‌ها و به حداقل رساندن توقفات ناشی از کمبود مواد اولیه، کاهش هوشمندانه زمان تعمیرات، هماهنگی و تعامل مناسب بین واحد‌های مختلف تولید در ناحیه، استفاده مؤثر از واحد‌های پشتیبانی‌کننده، انجام پروژه‌های بهبود متعدد، استفاده مؤثر از توان پیمانکاران ناحیه را می‌توان از عوامل دخیل برشمرد.

منبع: بورس پرس

عناوین برگزیده