تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۸
بازدید: ۲۵۰
کد خبر: ۲۰۰۸۲۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فولکس واگن به برقی کردن خودرو‌های خود سرعت می‌دهد

شرکت "فولکس واگن" آلمان اعلام کرد که به منظور سرعت بخشیدن به روند تولید خودرو‌های برقی، قصد دارد سهم اتومبیل‌های کاملاً الکتریکی خود از کل فروش اروپا را تا سال ۲۰۳۰ بیش از دوبرابر افزایش دهد.

به گزارش می‌متالز، شرکت خودروسازی "فولکس واگن" آلمان روز جمعه اعلام کرد که به منظور سرعت بخشیدن به روند تولید خودرو‌های برقی، قصد دارد سهم اتومبیل‌های کاملاً الکتریکی خود از کل فروش اروپا را تا سال ۲۰۳۰ بیش از دوبرابر افزایش دهد.

دومین خودروساز بزرگ جهان هنگام رونمایی از استراتژی "تسریع" خود گفت: پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۷۰ درصد از کل فروش خود در اروپا، به خودرو‌های کاملاً برقی این شرکت اختصاص یابد. این در حالی است که هدف قبلی این شرکت ۳۵ درصد بود.

رالف برنداستاتر، رئیس فولکس واگن و همچنین عضو هیئت مدیره این گروه خودروسازی، گفت: با استراتژی "تسریع" ما در حال افزایش سرعت در مسیر رسیدن به آینده دیجیتالی هستیم.

بر اساس اعلام فولکس واگن، در چین و ایالات متحده، سهم خودرو‌های الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ به ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد برای تبدیل شدن به برند اول جهان در تولید خودرو‌های الکتریکی، از رقبایی مانند تسلا پیشی بگیرد.

برنداستاتر گفت: از بین تمام تولیدکنندگان بزرگ، فولکس واگن بیشترین شانس را برای پیروزی در این رقابت دارد. در حالی که رقبا هنوز در میانه راه تحول به سمت خودرو‌های الکتریکی هستند، ما گام‌های بزرگی در جهت تحول دیجیتال برداشته ایم.

منبع : خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده