تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۸:۲۱
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۲۰۰۸۳۰
سرویس خبر : اجتماعی

هراس سرخابی ها از شاگردان محرم نویدکیا

می متالز - در پایان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال صدرنشین کنونی لیگ به خوبی نفس شاگردان محرم نویدکیا حس می کنند.

به گزارش می‌متالز، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید و از ۸ بازی انجام شده سه تساوی حاصل گردید و یکی از بهترین تساوی‌ها که به سود تیم فولاد مبارکه سپاهان تمام شد؛ دیدار بدون گل صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران بود.

از طرفی شاگردان محرم نویدکیا چندین کیلومتر از ورزشگاه آزادی تهران در اراک جشنواره گلی راه انداختند که هراس را به سرخابی‌ها منتقل کرد. سپاهان در مقابل آلومینیوم اراک ۶ بر یک پیروز شد و با ۳۴ امتیاز به پرسپولیس صدرنشین چسبید.

رتبه سوم لیگ، هدفی بود که استقلال تهران و فولاد خوزستان در تقابل رو در رو برای آن تلاش می‌کردند. دیداری حیثیتی که با برتری یک بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی مقابل شاگردان جواد نکونام به پایان رسید تا استقلال فاصله‌اش را با فولاد بیشتر کند.

هم اکنون استقلال با ۳۰ امتیاز در رتبه سوم است و فولاد ۲۶ امتیازی باقی ماند تا فاصله‌اش با رقبای بالای جدولی بیشتر شود. البته این شکست برای فولاد سنگین تمام شد چراکه تراکتور با برتری خانگی مقابل نساجی ۲۶ امتیازی شد و حالا فقط با تفاضل گل کمتر نسبت به فولاد رتبه پنجم جدول را در اختیار دارد و این مسئله برای فولادی‌ها خطرساز است.

تساوی برای صنعت نفت و همچنین گل‌گهر و مس رفسنجان سودی نداشت تا آن‌ها نیز در کمرکش جدول باقی بمانند، اما شهر خودرو توانست با پیروزی خانگی مقابل پیکان با ۲۲ امتیاز به یک قدمی آلومینیوم ۲۳ امتیازی برسد که شکست سنگین و تلخی را تجربه کرد. پیکان در حالی مقابل شهر خودرو شکست خورد که دیدارش ۶ امتیازی بود و حالا با ۲۱ امتیاز پایین‌تر از این تیم در رتبه یازدهم جدول است. ذوب‌آهن نیز توانست با برتری مقابل ماشین‌سازی فاصله‌اش را در پایین جدول با این تیم قعرنشین بیشتر کند و حالا با ۱۴ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد.

نتایج کامل دیدار‌های هفته هفدهم به شرح زیر است:

گل‌گهر سیرجان صفر - مس رفسنجان صفر

صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس صفر

سایپا صفر - نفت مسجدسلیمان صفر

شهر خودرو مشهد ۲ - پیکان صفر

آلومینیوم اراک یک - سپاهان اصفهان ۶

تراکتور تبریز ۲ - نساجی مازندران یک

ذوب‌آهن اصفهان ۲ - ماشین‌سازی تبریز صفر

استقلال یک - فولاد خوزستان صفر

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده