تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۴
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۲۰۰۸۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بورس مسکن سود قابل قبولی برای سرمایه‌گذاران دارد

‌می‌متالز - معاون وزیر راه از ورود مسکن به بورس به عنوان یکی از راهکار‌های افزایش تولید مسکن یاد کرد و گفت: با این کار سود قابل قبولی به سرمایه‌گذاران می‌رسد.

به گزارش می‌متالز، محمود محمودزاده گفت: مقدمات ورود حوزه مسکن به بورس فراهم شده است. از این بابت که سرمایه گذاری‌های خرد و پروژه کسانی که علاقمند هستند در حوزه ساختمان مسکن یا سایر خدمات سرمایه گذاری کنند، وارد بورس می‌شود.

وی ادامه داد: با این کار سرمایه گذاران، از منافع قابل‌قبولی برخوردار شوند، ضمن اینکه ورود مسکن به بورس منجر به افزایش ساخت و ساز و تولید واحد مسکونی در کشور شود.

وی همچنین با اشاره به کاهش فاصله قیمت تمام شده مسکن و قدرت خرید مردم با اجرای طرح ملی مسکن افزود: در شهر‌های مختلف کشور پروژه‌های مختلفی از این طرح افتتاح شد. تا قبل از پایان سال پروژه‌های طرح ملی مسکن استان یزد افتتاح می‌شود. ساخت این واحد‌ها امسال شروع شده که پس از ۱۱ ماه به اتمام رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: مجری این پروژه ستاد فرمان امام بوده که ساخت آنرا به پیمانکاران واگذار کرده بود. علاوه بر این تعدادی از پروژه‌های کوچک در سراسر کشور چه در بافت فرسوده چه در سایر بافت‌ها که به صورت گروهی برای ساخت واگذار شده به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده