تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۲۳
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۲۰۱۱۸۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر مجتمع معدنی چادرملو خبر داد:

تولید ۱۱ میلیون تنی کنسانتره سنگ آهن چادرملو

‌می‌متالز - تولید کنسانتره سنگ آهن چادرملو از مرز ۱۱ میلیون تن عبور کرد.

به گزارش می‌متالز، حمید جهانی با اشاره به افزایش میزان تولید کنستانتره سنگ آهن در چادرملو گفت: این موفقیت بی سابقه در مجتمع معدنی در حالی بدست آمد که علاوه بر مقابله با ویروس کرونا، در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم‌ها نیز قرار داشته ایم.

جهانی افزود: مدیران و کارکنان این مجتمع با یکدیگر عهد کرده اند با وجود همه این دشواری‌ها از هیچ کوششی برای تحقق «جهش تولید» براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و قولی که به مدیرعامل شرکت داده بودند فروگذار نکنند و اکنون با ثبت رکورد‌های مختلف، با وجود همه موانع و سختی‌ها درکنار یکدیگر و با همراهی همه پرسنل عملیاتی و ستادی شرکت که ما را در این زمینه یاری رسانیده اند.

وی با اشاره به سیاست‌های مدیریتی این مجموعه تولیدی، ادامه داد: مشوق‌های در نظر گرفته شده در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، راهگشای حل مشکلات و معضلات تولید شد به طوری که هم اکنون می‌توان به وعده‌های خود عمل کرده و اهداف مان را محقق کنیم.

مدیر مجتمع معدنی چادرملو، با تاکید بر دستاورد‌های بالاتر از متصور شده در سیاست‌های سال ۹۹ گفت: آنچه رکورد‌های تولید را نشان می‌دهد؛ اعداد و ارقام نیست، بلکه عزم و اراده و همبستگی همه همکاران گرامی است.

منبع: اگزیم نیوز

عناوین برگزیده