تاریخ: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۱
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۲۰۳۴۵۶
سرویس خبر : اجتماعی

استاندار اصفهان: رفع مشکلات ورزشگاه نقش جهان خواسته به حق تیم سپاهان است

‌می‌متالز - استاندار اصفهان گفت: رفع مشکلات و توسعه ورزشگاه نقش جهان یکی از انتظارات به حق اعضای هیات مدیره باشگاه فولادمبارکه سپاهان است که می‌تواند در ورزش استان و کشور نقش اساسی داشته باشد.

به گزارش می‌متالز، دکتر عباس رضایی در دیدار اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در سالن جلسات استانداری افزود: این باشگاه مورد مطالبه جدی و محبوب مردم استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه ۲ تیم ذوب آهن و سپاهان در حوزه فوتبال استان اصفهان فعال هستند که هر ۲ طرفدارانی دارند، ادامه داد: انسجام، همدلی و هماهنگی میان اعضای باشگاه فولادمبارکه سپاهان وجود دارد و انتظار دارم ذائقه شیرین مردم توسط تیم‌های فوتبال استان با اتحاد و به دور از حاشیه حفظ شود.

وی ابراز امیدواری کرد با از بین رفتن ویروس منحوس کرونا نشاط و شادابی بیشتری به مردم و ورزش و ورزشکاران به روز‌های گذشته خود بازگردد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان اظهار داشت: استاندار اصفهان دغدغه جدی نسبت به ورزش استان دارد و رهنمود‌هایی در جهت حفظ انسجام، قدرتمندی، فراگیری تمامی رشته‌ها، توجه به استعداد‌های ناب سطح استان در رشته‌های مختلف و توجه به ورزش همه رشته‌های فراگیر و ورزش صنعت فولاد و کارگری داشت.

محمدرضا ساکت بیان کرد: به همت مدیریت استان گره کور ۳۵ ساله ورزشگاه نقش جهان باز و امروز ظرفیتی به ظرفیت‌های بین المللی فوتبال کشور اضافه شد.

وی بیان کرد: تاکید استاندار اصفهان بر گسترش مسائل و پروژه‌های موجود در ۳۰۰ هکتار ورزشگاه نقش جهان از مطالبات جدی بود که مورد توجه باشگاه فولادمبارکه سپاهان است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده