تاریخ: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۰
بازدید: ۴۶۸
کد خبر: ۲۰۳۸۶۲
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد:

طلب ۳۴۰ میلیاردی شرکت گاز از پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از استاندار خواست به پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام دستور دهد تا مطالبات معوق شرکت گاز استان که بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال است را پرداخت کنند.

به گزارش می‌متالز، عباس شمس اللهی در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: تاکنون ۲۵ شهر استان گازدار شده و تا پایان دولت گاز به شهر «پهله» نیز خواهد رسید و همه شهر‌های استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
وی با بیان اینکه در طول ۴ سال گذشته ۲۰۵ روستا گازدار شده اند و با اتمام عملیات گازرسانی به روستا‌های در دست اقدام تا پایان دولت، ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان به ۹۷ درصد می‌رسد و کار مطالعه، طراحی و اجرای گازرسانی به سه درصد روستا‌های باقیمانده استان در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: در دولت دوم تدبیر و امید تاکنون ۵۳۶ واحد صنعتی، تولیدی در اقصی نقاط مختلف استان گازدار شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در پایان سال ۱۳۹۹، مبلغ ۱۸ میلیارد ریال از مطالبات شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده و علاوه بر این شرکت گاز به منظور عمران و آبادانی، رفع مشکلات طرح هادی روستا‌ها و ... هرساله مبلغ قابل توجهی به روستا‌هایی که کار گازرسانی در آن‌ها انجام می‌شود، به عنوان هزینه حفاری پرداخت می‌کند.
شمس اللهی از استاندار ایلام خواست به پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام دستور دهد تا مطالبات معوق شرکت گاز استان که بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال است را پرداخت کنند تا اتمام پروژه‌های در دست اقدام سرعت گیرد.

دکتر «محمد نوذری» استاندار ایلام نیز با تاکید بر اینکه عملکرد مناسب شرکت گاز ایلام در گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی بعنوان یک دستگاه اجرایی موفق در سطح استان قابل تقدیر است، گفت: خدمات شرکت گاز استان ایلام در زمینه گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی و بخصوص مناطق محروم، موفق بوده و انتظار می‌رود که سایر دستگاه‌های اجرایی نیز همچون این دستگاه برای خدمت به مردم تا پایان دولت تلاش خود را دوچندان کنند.
نوذری از مدیر عامل و مجموعه شرکت استان بدلیل تامین پایدار جریان گاز مشترکین در طول سال گذشته و عدم قطع گاز در سطح استان بخصوص در فصل سرد زمستان که سبب رضایت مشترکین و مردم از عملکرد این شرکت شده است، تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده