تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۰۵
بازدید: ۳۰۳
کد خبر: ۲۰۴۱۲۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان:

تعزیرات کرمان با اخلال گران بازار سیمان برخورد می‌کند

‌می‌متالز - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه حامی تولید کننده و توزیع کننده هستیم و از آنان حمایت می‌کنیم گفت: بر اساس وظیفه و رفع مشکلات مردم با اخلاگران در بازار سیمان برخورد خواهیم کرد.

به گزارش می‌متالز، مجید میری روز دوشنبه در نشست با تولیدکنندگان سیمان استان کرمان افزود: دادستانی و مجموعه صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی همواره به دنبال این بوده که تولید کننده متضرر نشود، زیرا همیشه آسیب اصلی متوجه این حوزه است و از طرفی برخی افراد دلال سود اصلی را می‌برند و در نظم توزیع و عرضه اخلال ایجاد می‌کنند که باید جلوی آن گرفته شود.

وی اظهار داشت: توزیع باید رصد شود و کارخانه در ادامه بحث شفاف سازی به عاملان توزیع به مجموعه‌های نظارتی فهرستی از عاملان توزیع را با هماهنگی صنعت و معدن شمال و جنوب استان اعلام کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه سیمان به عاملان داده شود و نه حاملان گفت: فهرست روزانه بارگیری‌های متعدد را رصد می‌کنیم، زیرا تنش‌های اجتماعی که امروز حادث شده، مشکلاتی به وجود می‌آورد که در آینده هزینه بسیاری به کشور وارد می‌کند.

وی ادامه داد: ناامیدی و نگرانی مردم نسبت به موضوعات موجب کاهش مشارکت در انتخابات می‌شود که ناشی از فعالیت مجموعه‌های مختلف حاکمیت در بخش تولید، توزیع و نظارت است و همه کشور را متضرر می‌کند.

وی تصریح کرد: رییس جمهوری اعلام کردند که از ۱۰۰ قلم کالا در ۲ سه مورد مشکل داریم که سخنانی صحیح است، اما این کالا‌ها در افکار عمومی نقش کلیدی دارد.

میری افزود: اعتقاد داریم باید به تولیدکنندگان اعتماد کنیم و در برخورد‌ها و نوع نگاه با مجموعه قضاییه اختلاف نظر‌هایی داشتیم، تولید باید اصلاح شود و نه با برخورد شدید محصول را از سفره مردم خارج کنیم.

وی با بیان اینکه چشم مردم به دست ما است عنوان کرد: اگر امروز تعلل کنیم و چشممان را بر برخی تخلفات ببندیم و باعث نارضایتی مردم شویم، به هزاران شهید استان و شهید سلیمانی خیانت کردیم و قطعا از ما نخواهند گذشت.

وی با اشاره به نداشتن فصل سرمای آنچنانی طی سال گذشته گفت: با اخلال بی جهت در قطعی گاز و برق برخورد می‌شود، اما استدلال منطقی در این حوزه پذیرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان افزود: تا زمان فروکش کردن تب مصرف کننده نهایی، سیمان به پروژه‌ها به صورت کنترل شده داده شود.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمان

عناوین برگزیده