تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۳۱
بازدید: ۲۷۷
کد خبر: ۲۰۴۳۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از سوی معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران اعلام شد

رسیدگی حضوری به مشکلات گمرکی فعالان اقتصادی در میز خدمت گمرک

‌می‌متالز - صاحبان کالا و صادرکنندگانی که با مشکلات مربوط به حوزه تجارت خارجی و گمرک دست به گریبان هستند، می‌توانند طی روز‌های شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۸ تا ۲۱ با مراجعه حضوری به ساختمان شماره ۲ گمرک ایران واقع در خیابان شهید بهشتی به طور مستقیم با معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گفتگو و نسبت به طرح مشکلات خود اقدام کنند.

به گزارش می‌متالز، معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران از راه‌اندازی میز خدمت در محل ساختمان اداری این سازمان برای رسیدگی به مشکلات مرتبط با تجارت خارجی صادرکنندگان، واردکنندگان و فعالان اقتصادی خبر داد.

مهرداد جمال ارونقی در نامه‌ای به معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران، با اعلام اینکه صاحبان کالا و فعالان اقتصادی علاوه بر آنکه می‌توانند درخواست‌ها و مشکلات خود را از طریق اتوماسیون اداری با مسولان گمرک ایران در میان گذاشته تا نسبت به رفع آن اقدام شود، شخصا وی همه روزه پس از پایان وقت اداری طی روز‌های شنبه تا چهارشنبه، در میز خدمت مستقر در ساختمان گمرک ایران به نشانی تهران خیابان شهید بهشتی، روبه‌روی پمپ بنزین خیابان پاکستان، طبقه همکف از ساعت ۱۸ الی ۲۱، حضور داشته و آماده پاسخ‌گویی به مراجعه‌کنندگان است.

وی همچنین از آمادگی معاونت فنی و امور گمرکی گمرک ایران برای برگزاری جلسات با اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش‌خصوصی در راستای بررسی و رفع مشکلات موجود خبر داد.

منبع: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

عناوین برگزیده