تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۴۳
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۲۰۴۴۱۱
سرویس خبر : اجتماعی

چین‌سری: نظرات کارشناسی قابل تأمل است/ سیاست کلی مجموعه ذوب‌ آهن سبب قطع همکاری شد

‌می‌متالز - مدیر سابق ورزش بانوان باشگاه ذوب‌آهن گفت: قرارداد من با مجموعه ذوب‌آهن انتهای سال ۹۹ به پایان رسید از طرف دیگر با توجه به سیاست‌های کلی مجموعه ذوب‌آهن و ساختار آن مبنی بر عدم استفاده از نیرو‌های خارج از ساختار مجموعه ذوب‌آهن همکاری من با این‌مجموعه به‌پایان رسید.

به گزارش می‌متالز، میترا چین‌سری پیرامون قطع همکاری با مجموعه ذوب‌آهن اظهار داشت: قرارداد من با مجموعه ذوب‌آهن انتهای سال ۹۹ به‌پایان رسید از طرف دیگر با توجه به سیاست‌های کلی مجموعه ذوب‌آهن و ساختار آن مبنی بر عدم استفاده از نیرو‌های خارج از ساختار مجموعه ذوب‌آهن همکاری من با این‌مجموعه به‌پایان رسید.

مدیر سابق ورزش بانوان باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: چهارشنبه هفته گذشته جلسه‌ای با حضور مدیرعامل، معاونت فنی و حراست باشگاه ذوب‌آهن برگزار شد و با عنوان سیاست کلی باشگاه همکاری من با سبزپوشان اصفهان به پایان رسید.
وی ادامه داد: همواره دوست دارم اتفاقاتی که برای من چه در حوزه کاری و چه در حوزه شخصی رخ می‌دهد اتفاقات مثبت باشد، از بدو ورودم به این باشگاه همواره تمام تلاشم را برای ارتقا و حفظ کیفیت ورزش بانوان ذوب‌آهن انجام دادم و خوشحال هستم که در پایان همکاری‌ام بازخورد‌های خوبی را دریافت کردم.

چین‌سری اضافه کرد: با تلاش تمامی اعضا مجموعه توانستیم نتایج خوبی در باشگاه ذوب‌آهن کسب کنیم؛ والیبال بانوان ذوب‌آهن در سال ۹۸ نائب قهرمان لیگ شد، تیم والیبال ذوب‌آهن در حالی مقام دوم رقابت‌های سوپر لیگ بانوان را به دست آورد که صرفا از ظرفیت بومی استان استفاده کرد؛ در سال ۹۹ با اضافه شدن یک بازیکن غیربومی و با توجه به استفاده دیگر تیم‌ها از بازیکنان قوی و شرایط کرونایی تیم والیبال ذوب‌آهن توانست مجددا مقام نائب قهرمانی را تکرار کند.

مدیر سابق ورزش بانوان باشگاه ذوب‌آهن تشریح کرد: در رشته والیبال نشسته ذوب‌آهن در طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ به ترتیب مقام سوم و دوم را به دست آورد؛ در رشته فوتبال و با توجه به شرایطی که در سال جاری داشتیم، سعی کردیم مهره‌های خوبی را به تیم اضافه کنیم که در این خصوص نیز موفق بودیم که این موضوع سبب شد تیم فوتبال ذوب‌آهن چهره و وجه خوبی به خود بگیرد و نسبت به سال‌های گذشته نتایج بهتری کسب کند؛ با توجه به نظرات کارشناسان تیم فوتبال ذوب‌آهن در سال جاری، تیم منسجم‌تر و ایده‌آلی بود.

وی ادامه داد: با توجه به تغییرات و تحولات ایجاد شده در کادر تیم هندبال ذوب‌آهن و جدایی چندین بازیکنان بدون هماهنگی و اطلاع باشگاه نتایج خوبی به دست نیامد، تیم هندبال ذوب‌آهن با تیکه بر بازیکنان بومی وارد رقابت‌های هندبال کشور شد.

چین سری با اشاره به اینکه نظراتی قابل تأمل است که توسط کارشناس و یا به شکل کارشناسی اعلام شود، افزود: هجمه‌ای که در خصوص تیم هندبال ذوب‌آهن ایجاد شد درست نبود، برای مثال بازیکنی که چندین سال از هندبال دور بوده و در شرایط بدنسازی بوده است در خصوص تیم نظر می‌داد؛ در خصوص هندبال شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم.

مدیر سابق ورزش بانوان باشگاه ذوب‌آهن گفت: در رشته بسکتبال، تیم جوانان ذوب‌آهن سال ۹۸ مقام نخست مسابقات کشور را کسب کرد، با توجه به لغو مسابقات جوانان در سال ۹۹ ما با تیم جوان وارد مسابقات دسته دوم کشور شدیم، تیم ذوب‌آهن در این مسابقات با درایت کادر فنی توانستند به لیگ دسته اول بسکتبال بانوان کشور صعود کنند؛ در طی سال‌های گذشته علاوه بر استفاده از بازیکنان جوان و بومی‌گرایی در کادر فنی نیز این سیاست لحاظ شد تا بتوانیم مربی‌سازی خوبی را در استان داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده