تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۱۵
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۲۰۴۴۵۷

حمل بار در محور ریلی ارومیه ۳۲۵درصد افزایش یافت

‌می‌متالز - مدیرکل راه‌آهن منطقه آذربایجان با اشاره به رشد ۳۲۵درصدی حمل بار در محور ارومیه در سال گذشته نسبت به سال۹۸ گفت: تناژ بار خالص حمل شده در محور ارومیه در سال گذشته نزدیک به ۲۰۰هزار تن بوده است.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا قربانی درارومیه، با اشاره به رشد ۳۲۵ درصدی حمل بار در محور ارومیه در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ اظهار داشت: تناژ بار خالص حمل شده در محور ارومیه در سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ هزار تن بوده است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد بارگیری و تخلیه محصولات در محور ریلی مراغه-ارومیه در سال گذشته تصریح کرد: مجموع بارگیری در کانتینر بار در مهاباد در سال گذشته ۱۰۱ هزار و ۶۹۷ تن بوده است.

مدیرکل راه‌آهن منطقه آذربایجان با اشاره به اینکه تخلیه محمولات در سال گذشته بیشتر شامل کود شیمیایی و آهن آلات بودند گفت: در مجموع ۹۸ هزار و ۵۲۱ تن تخلیه محمولات در محور ارومیه در سال ۹۹ انجام شد.

وی تصریح کرد: این محمولات در ایستگاه ارومیه، مهاباد، نقده و میاندوآب تخلیه شده و نسبت به سال ۹۸ افزایش داشته اند.

قربانی در ادامه با اشاره به میزان تخلیه محمولات در ایستگاه‌های مختلف استان در سال گذشته افزود: در این راستا در محور ارومیه ۴۱۴ تن، مهاباد ۶۴ هزار و ۳۲۹ تن، نقده ۳۳ هزار و ۵۴۶ تن و میاندوآب ۲۳۲ تن محموله تخلیه شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده