تاریخ: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۳۴
بازدید: ۲۸۶
کد خبر: ۲۰۴۷۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مفتح در تشریح نشست کمیسیون برنامه و بودجه؛

نحوه رسیدگی و نظارت بر اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بررسی شد/نوبخت میهمان جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: امروز در ادامه نشست‌های قبل این کمیسیون برای تعیین خط مشی نسبت به نحوه رسیدگی و نظارت بر اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بحث و بررسی‌هایی با حضور اعضا انجام شد.

به گزارش می‌متالز، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: امروز در ادامه نشست‌های قبل برای تعیین خط مشی نسبت به نحوه رسیدگی و نظارت بر اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بحث و بررسی‌هایی با حضور اعضای کمیسیون انجام شد.

وی افزود: برخی شبهه‌ها در جهت ابلاغ قانون پیش آمده که در این جلسه مطرح و رسیدگی شد، با توجه به حضور مجدد نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست روز سه شنبه آتی مقرر شد، ابتدا شبهات به طور کامل تعیین و چگونگی رفع آن‌ها مشخص شود.

مفتح اظهار کرد: براین اساس تمامی شبهه‌ها و پیشنهادات با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه بررسی و راه‌حل نهایی جهت چگونگی اجرای قانون بودجه اتخاذ خواهد، به طور مثال یکی از پیشنهادات این است که هر عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مسئول نظارت بر نحوه اجرای بودجه در یکی از وزارتخانه‌ها شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: این کمیسیون با رفع شبهات و ابهامات در نشست روز سه‌شنبه تلاش خواهد کرد تا در جهت اجرای دقیق بودجه طی سال جاری نقش فعالتری را ایفا کند.

منبع: خبرگزاری مجلس شرای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده