تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۲۰۴۸۱۸
سرویس خبر : انرژی
درآمد‌های این پتروشیمی در اسفندماه ۱۸.۷۰۴ میلیارد ریال گزارش شد؛

تداوم سیر صعودی درآمد "شکبیر"

‌می‌متالز - پتروشیمی امیر کبیر با رشد مناسب درآمد نسبت به سال گذشته مواجه بوده و در ۳ ماه گذشته نیز با رشد روند صعودی مواجه بوده است.

به گزارش می‌متالز، پتروشیمی امیرکبیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی را که متشکل از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی بوده بالغ‌بر ۱۸ هزار و ۷۰۴ میلیارد ریال ارائه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز درآمد‌های شناسایی‌شده را برابر با ۱۵۷ هزار و ۵۴۱ میلیارد ریال اعلام کرده، همچنین "شکبیر" سرمایه ثبت‌شده خود را به میزان ۳ هزار ۶۰۰ میلیارد ریال گزارش کرده است.

تداوم سیر صعودی درآمد

درآمد‌های حاصل‌شده پتروشیمی امیرکبیر در اسفند ۹۹

تداوم سیر صعودی درآمد

بر پایه این گزارش، میزان درآمد‌هایی که "شکبیر" در اسفندماه از خود بر جای گذاشته نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۶۹ درصد رشد را شاهد بوده، همچنین میزان درآمدی که "شکبیر" از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه ثبت کرده نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۱۲ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین میزان درآمدی که پتروشیمی امیرکبیر به دست آورده از فروش محصولات در بازار خارجی بوده و بیشترین سهم درآمد حاصل‌شده را در این بخش محصول «پلی اتیلن سبک صادراتی» با ۵ هزار و ۹۴۷ میلیارد ریال در اختیار دارد.

همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، پتروشیمی امیر کبیر با رشد مناسب درآمد نسبت به سال گذشته مواجه بوده و در ۳ ماه گذشته نیز با رشد روند صعودی مواجه بوده است.

مجموع فروش محصولات تولیدی پتروشیمی امیرکبیر در اسفندماه برابر با ۷۱.۹۹۶ تن بوده که بیشترین سهم فروش محصولات را در بخش فروش صادراتی با ۳۷.۴۵۶ تن مشاهده شده، همچنین بیشترین میزان فروش محصول در بخش صادراتی را «پلی تیلن سبک صادراتی» با ۱۹.۱۵۶ تن در اختیار داشته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده