تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۵۲
بازدید: ۳۵۳
کد خبر: ۲۰۵۲۳۴
در جلسه ویدئوکنفرانسی سازمان صمت جنوب کرمان با ایمیدرو و وزارت راه و شهرسازی انجام شد:

پیگیری تأمین اعتبار پل اسفندقه و جاده باغ برج

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از پیگیری برای تأمین اعتبار پل اسفندقه و جاده باغ برج در جلسه با ایمیدرو و وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مسلم مروجی فرد به همراه معاون امور معادن سازمان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان در جلسه‌ای از طریق ویدئوکنفرانس با مدیر زیرساخت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل راهداری شمال استان کرمان شرکت کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این خصوص گفت: این جلسه به منظور حل مشکلات زیرساخت و کمک به توسعه معادن و صنایع معدنی در منطقه تشکیل و پیرامون مشکلات مربوط به تأمین اعتبار جاده باغ برج و همچنین اصلاح پل فلزی اسفندقه بحث و موارد کارشناسی در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مسئله مربوط به پل فلزی اسفندقه در جهت افزایش میزان تحمل بار این پل بود که متاسفانه برای حمل مواد معدنی معادن این منطقه مناسب نمی‌باشد.

مروجی فرد افزود: سال گذشته مهندس دیودیده مسئول زیرساخت سازمان ایمیدرو و کارشناسان این سازمان از منطقه جنوب کرمان بازدید و با پیگیری‌های صورت گرفته توسط استاندار کرمان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جنوب کرمان و این سازمان، مقرر شد ۵۰ درصد اعتبار اصلاح پل فلزی اسفندقه توسط ایمیدرو به عنوان بازوی اجرایی وزارت صنعت، معدن و تجارت و ۵۰ درصد مابقی توسط اداره کل راهداری جنوب تأمین شود.

وی اشاره کرد: درخصوص احداث جاده در منطقه باغ برج نیز مقرر شد ۳۰ درصد اعتبار توسط اداره کل راهداری جنوب کرمان و مابقی اعتبار نیز توسط سازمان ایمیدرو به عنوان بازوی اجرایی وزارت صنعت، معدن و تجارت تأمین شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در پایان گفت: در این جلسه نیز مقرر شد گروه مشاور انتخاب و ظرف ۳ ماه جزئیات انجام طرح مشخص و اجرای این طرح‌ها عملیاتی شود.

منبع: شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت (شاتا)

عناوین برگزیده