تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۲
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۲۰۵۴۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری ۶ دوره آموزشی بورس کالا در اردیبهشت ۱۴۰۰

‌می‌متالز - بورس کالای ایران ۶ دوره آموزشی رایگان در حوزه‌های مختلف معاملاتی و ابزار‌های مالی در اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌کند.

به گزارش می‌متالز، شرکت بورس کالای ایران در نظر دارد ۶ کارگاه آموزشی آنلاین، در اردیبهشت ماه برگزار کند.

در همین راستا، کارگاه‌های آموزشی بورس کالای ایران برای اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از تاریخ ۶ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد. این کارگاه‌ها با موضوعاتی همچون آشنایی با ساز و کار معاملات بازار فیزیکی، آشنایی با نحوه انجام معاملات به روش مناقصه در بازار فیزیکی و آشنایی با معاملات اموال غیرمنقول (املاک و مستغلات) در بازار فرعی برگزار می‌شود.

آشنایی با سازو کار معاملات بازار‌های مالی مانند سلف موازی استاندارد، گواهی سپرده کالایی و صندوق‌های کالایی، آشنایی با ساز و کار معاملات بازار مشتقه مانند قرارداد‌های آتی و قرارداد‌های اختیار معامله نیز از دیگر دوره‌های آموزشی در فصل بهار است.

این گزارش می‌افزاید، تمامی کارگاه‌های آموزشی بورس کالای ایران به صورت رایگان برگزار می‌شود و حداقل نفرات برای تشکیل کارگاه ها،۱۰ نفر اعلام شده است.

ثبت نام برای حضور در کارگاه‌های آموزشی ضروری است و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با اداره آموزش و ترویج شرکت بورس کالای ایران با شماره ۸۵۶۴۴۰۱۴ تماس حاصل نمایند.

منبع: بورس کالای ایران

عناوین برگزیده