تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۲۰۵۷۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ادعای لیزینگ صنعت و معدن نسبت به بیمه آسیا

‌می‌متالز - براساس گزارش منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹ منتشر شده در سامانه کدال، قراردادی فی مابین بیمه آسیا و شرکت لیزینگ صنعت و معدن بسته شده که طبق ادعای لیزینگ صنعت و معدن در سال ۱۳۸۷ با توجه به عدم ایفای تعهدات بیمه آسیا این قراداد منتفی گشته است و طی دعوی حقوقی بین دو طرف سال ۹۰ ابتدا شرکت لیزینگی به بی حقی محکوم گردیده است و سپس دادگاه تجدید نظر نیز این رای را تایید کرده است.

به گزارش می‌متالز، براساس گزارش منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹ منتشر شده در سامانه کدال، قراردادی فی مابین بیمه آسیا و شرکت لیزینگ صنعت و معدن بسته شده که طبق ادعای لیزینگ صنعت و معدن در سال ۱۳۸۷ با توجه به عدم ایفای تعهدات بیمه آسیا این قراداد منتفی گشته است، اما طی دعوی حقوقی بین دو طرف سال ۹۰ ابتدا شرکت لیزینگی به بی حقی محکوم گردیده است و سپس دادگاه تجدید نظر نیز این رای را تایید کرده است.

اما شرکت لیزینگ صنعت و معدن همچنان مدعی است که به موجب ۱۲۶ فقره قراداد با بیمه آسیا به ارزش ۱۶۸ میلیارد ریال که ۹۱ میلیارد ریال از آن به تایید کارشناسان دادگستری رسیده است همچنان از بیمه آسیا طلبکار می‌باشد.

ادعای لیزینگ صنعت و معدن نسبت به بیمه آسیا

براساس این اطلاعیه موجودی نقدی این شرکت لیزینگی طی سه ماه با کاهش ۳۳ درصدی نسبت به پایان سال مالی قبل همراه بوده و به مبلغ ۴۱ میلیارد تومان رسیده است.

همچنین جمع دارایی‌های جاری این شرکت به مبلغ ۳۶۵ میلیارد تومان رسیده است در حالی که جمع بدهی‌های جاری این شرکت با افزایش ۱۴۰ درصدی طی سه ماه به ۱۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

ادعای لیزینگ صنعت و معدن نسبت به بیمه آسیا

منبع: نبض بازار

عناوین برگزیده