تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۴۱
بازدید: ۵۳۳
کد خبر: ۲۰۵۹۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
[ویدئو]

ظرفیت تولید سیمان گچ ساوه در سال ۹۹ افزایش داشت

‌می‌متالز - نایب رئیس هیئت مدیره بلور گچ ساوه گفت: ظرفیت توسعه را به بیش از ۵۰ درصد و اشتغالزایی را به ۷۰ درصد رساندیم.

به گزارش می‌متالز، تمجیدی نایب رئیس هیئت مدیره بلور گچ ساوه در گفتگوی زنده با شبکه ایران کالا گفت: شرکت بلور گچ ساوه از سال ۶۹ در منطقه محروم نوبران ساوه تاسیس شده است به دلیل معادن غنی سنگ گچ در استان مرکزی و شهرستان ساوه این شرکت تاسیس شد، در گذشته تولیدات به روش سنتی بود، اما امروز ه به صورت صنعتی و مدرن کار انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: شرکت بلور گچ ساوه در گذشته ظرفیت ۲۵۰ تن در روز داشت، اما به طبع تقاضا‌هایی که به وجود آمد ظرفیت به ۱۲۰۰ تن در روز رسید امروزه به لطف خداوند تولیدات خوبی را داریم و سال گذشته ظرفیت توسعه را به بیش از ۵۰ درصد و اشتغالزایی را به ۷۰ درصد رساندیم.

تمجیدی با اشاره به اینکه یکی از محصولات ویژه ما خاک آماده صنعتی است گفت: در معادن خاک‌های خوب رس داریم که آن را در محصولاتمان استفاده می‌کنیم و توانستیم محصول گچ و خاک آماده با برند کیمیا را تولید کنیم.

نایب رئیس هیئت مدیره بلور گچ ساوه با اشاره به اینکه گچ سفید کاری ساختمان را به عنوان مرحله نهایی تولید کرده‌ایم عنوان کرد: به دلیل ارتقای صنعت ساختمان سازی دیوار‌ها کاملا صاف و صیقلی هستند لذا یکسری گچ را تو لید کرده‌ایم که در سطوح صاف چسبندگی ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: ظرفیت بلور گچ ساوه سالانه ۳۰۰ هزار تن است، در سال گذشته تولید داخلی تضعیف شده بود، اما با توجه به دیدگاه‌هایی که نسبت به تولید داشتیم اقدام به افزایش ظرفیت کردیم به طوری که محصولاتمان را به جنوب و شمال عراق صادر می‌کنیم، ظرفیت تولید سیمان گچ ساوه در سال ۹۹ افزایش داشت. مشتریان محترم جهت ارتباط با شرکت بلور گچ ساوه می‌توانند با شماره ۸۸۱۷۴۰۳۰ و یا ۰۹۱۲۰۳۰۷۹۱۵۲ تماس بگیرند.

تعداد بازدید : 7

منبع: ایران کالا

عناوین برگزیده