تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۲
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۲۰۶۱۲۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

تغییر نام کیا فورته

می متالز - کیا قبلا برای مارک تجاری K۳ در ایالات‌متحده ثبت‌نام و اعلام کرده که ممکن است نام کیا فورته ۲۰۲۲ به K۳ تغییر کند.

به گزارش می‌متالز، کیا در حال آماده‌سازی برخی به روزرسانی‌های سدان جمع و جور خود برای سال ۲۰۲۲ است. انتظار می‌رود این مدل، دقیقا مانند این نسخه در بازار کره باشد که K ۳ نامیده می‌شود. همچنین ممکن است نام Forte در ایالات‌متحده به K ۳ تغییر نام یابد، زیرا کیا قبلا برای این نام درخواست علامت تجاری کرده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران، سدان جمع و جور کیا در شرف دستیابی به چشم‌انداز جدیدی از زندگی است و احتمالا نام جدیدی نیز با آن همراه است.

K ۳ برای بازار کره با یک ظاهر طراحی شده به روز از داخل و خارج فاش شده است و نسخه ایالات‌متحده، که در حال حاضر Forte نامیده می‌شود، نام جهانی خود را مانند دیگر تولیداتش که از Optima به K ۵ تغییر نام داد، به کار می‌برد.

کیا K ۳ / Forte تازه‌کار ۲۰۲۲ از چراغ‌های جلوی جدید جذاب، چراغ‌های عقب کمی متفاوت و طراحی جدید چرخ بهره می‌برد. آرم جدید کیا نیز در آن موجود است. در داخل، به‌نظر می‌رسد دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی بزرگ‌تر و یک پشت آمپری دیجیتال است. البته انتظار نداریم تغییرات مکانیکی قابل توجهی در این خودرو برای بازار ایالات‌متحده ایجاد شود. این موتور احتمالا موتور ۰/ ۲ لیتری چهار پایه خود را حفظ خواهد کرد، اگرچه ممکن است گیربکس دستی مدل پایه را رها کند و فقط یک CVT اتوماتیک مانند هیوندای الانترا را ارائه دهد. مدل GT با عملکرد بالاتر باید با ۶/ ۱ لیتری چهار خطی توربوشارژر قدرتمندتر ادامه یابد و ما امیدواریم همچنان یک کتابچه راهنما مانند GT فعلی ارائه دهد که دارای یک استاندارد دستی شش سرعته و کلاچ اتوماتیک به‌عنوان یک گزینه است.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده