تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۲۲
بازدید: ۲۹۳
کد خبر: ۲۰۶۱۸۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فرماندار زرین دشت:

کشف ۳۷ تن سیمان احتکار شده در سه انبار

‌می‌متالز - ابراهیم خرم فرماندار زرین دشت از کشف ۳۷ تن سیمان احتکار شده در سه انبار این شهر توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در بازرسی‌های میدانی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، با کمبود سیمان در سطح کشور و به تبع آن در شهرستان‌ها موجی از نارضایتی مردم در خصوص این کالای پرمصرف در عرصه ساخت و ساز به وجود آمده است. حتی افزایش قیمت سیمان هم نتوانسته است تقاضا را کمتر و این کمبود را رفع کند.

در همین راستا بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت زرین دشت در بازرسی‌های میدانی از اصناف ۳ انبار سیمان احتکار شده به مقدار ۳۷ تن کشف کردند.

فرماندار زرین دشت در این رابطه گفت: در راستای مقابله با گران فروشی و احتکار سیمان در شهرستان زرین دشت در پی گزارش‌های دریافتی بازرسان صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف این شهرستان مبنی بر نگهداری مقدار زیادی سیمان در ۳ واحد انبار دپوی سیمان در این شهرستان، موضوع در دستور کار واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.

ابراهیم خرم افزود: پس از بررسی‌ها با هماهنگی دادستان و نیروی انتظامی شهرستان، از ۳ انبار ۳۷ تن سیمان احتکار شده کشف شد.

وی ادامه داد: پرونده افراد متخلف پس از تنظیم گزارش بازرسی، برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان زرین دشت بیان کرد: واحد‌های بازرسی و نظارت این شهرستان به صورت مستمر بر فعالیت کلیه اصناف نظارت دارند.

خرم اظهار کرد: از همشهریان خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف و تخطی از قانون مراتب را با پلیس ۱۱۰ و یا شماره تلفن ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند.

منبع: سلام نو

عناوین برگزیده