تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۳
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۲۰۶۲۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۲۰۰.۳ تومان سود هر سهم شتوکا

‌می‌متالز - شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان در سال مالی ۹۹ با رشد ۶۶ درصدی سود خالص ۳۰ میلیارد تومانی محقق کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان در راستای تولید و تأمین رنگ ورق رنگی در داخل کشور و بومی سازی این تکنولوژی و قطع وابستگی شرکت‌های فولادی به خارج از کشور در سال ۱۳۸۵ تحت شماره ۲۸۵۶۵ در اداره ثبت شرکت‌های اصفهان به ثبت رسید و مشغول به فعالیت گردید. این شرکت در تاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ با تأیید سازمان بورس اوراق بهادار موفق به ورود به بازار سرمایه گردید.

با توجه به اینکه عمده بازار هدف برای محصولات شرکت توکا رنگ، صنایع فولادی می‌باشند لذا هرگونه رونق و یا رکود در این صنعت بطور مستقیم بر عملکرد مالی شرکت تأثیر گذار است.

ترکیب سهامداران شرکت

۳۳.۳۰۰ درصد از سهام این شرکت متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد، ۸.۷۹۰ درصد متعلق به شرکت آتیه فولاد نقش جهان، ۲.۲۳۰ درصد متعلق به صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه و ۵۵.۶۸ درصد متعلق به سایر سهامداران است.

صورت‌مالی شرکت در سال مالی ۹۹

شرکت در سال مالی ۹۹، مبلغ ۱۰۹.۷ میلیارد تومان درآمد عملیاتی با بهای تمام شده ۷۰.۸ میلیارد تومانی داشته است که نسبت به سال مالی قبل رشد ۴۲ درصدی داشته است.

سود ناخالص شتوکا در این سال مالی با رشد ۷۲ درصدی نسبت به سال قبل به ۳۰.۸ میلیارد تومان رسیده است.

سود خالص نیز در این دوره به ۳۰ میلیارد تومان رسیده است که ۶۶ درصد رشد را نسبت به سال قبل رقم زده است.

همپنین شرکت سود ۲۰۰۳ ریالی به ازای هر سهم شناسایی کرده است.

میزان تولید و فروش شرکت در سال مالی ۹۹

شتوکا در سال مالی ۹۹، با کاهش ۵ درصدی نسبت به سال قبل مقدار ۱۳۹۸ تن انواع رنگ پلی استر، با رشد ۵ درصدی ۳۵۳ تن انواع رنگ اپوکسی استر و سایر پوشش‌های صنعتی و جمعا با کاهش ۳ درصدی ۱۷۵۲ تن محصول فروخته است.

منبع: نبض بورس

عناوین برگزیده