تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۵۱
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۲۰۶۹۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

قیمت کویل نورد گرم در آمریکا در بالاترین قله ۶۱ سال اخیر

‌می‌متالز - قیمت کویل نورد گرم رکورد جدیدی را در ۶۱ سالی که Fastmarkets اطلاعات بازار فولاد آمریکا را ثبت می‌کند، به جای گذاشت.

به گزارش می‌متالز، قیمت کویل نورد گرم در ایالات متحده به بالاترین رکورد جدید رسید. شاخص کویل نورد در ایالات متحده در روز ۲۰ آوریل ۱۳۳۹۴٫۶۰ دلار در هر تن ک محاسبه شد که ۰٫۵۵ درصد بیشتر از روز دوشنبه و ۳٫۱۸ درصد بیشتر از قیمت هفته قبل بود.

در حالی که برخی از خریداران اظهار داشتند که نمی‌توانند پیشنهادات نقدی را از سوی کارخانه‌های ایالات متحده پیدا کنند، چند نفر دیگر گفتند که توانسته‌اند برای پایان ماه مه ثبت سفارش کنند. با این حال، بیشتر بازار در انتظار قیمت‌گذاری جدید برای محموله‌های ژوئن است.

فعالان بازار می‌گویند که کارخانه‌های فولاد همچنان در حال جبران تأخیر در تحویل و افزایش عرضه به مشتریان هستند. برخی فعالان بازار معتقدند، کاهش تولید ناشی از تعمیر و نگهداری کارخانجات فولادی در آینده نزدیک و تقاضای شدید پایین‌دستی می‌تواند محرک ثبت قیمت‌های بالاتر فولاد باشد و به دنبال آن اصلاح بالقوه قیمت‌ها تا اواسط تابستان انجام می‌شود.

یک توزیع‌کننده فولاد در آمریکا گفت: به هرکجا که نگاه می‌کنم، پیش‌بینی تقاضا همچنان قوی است و ممکن است در بقیه سال هم عرضه محدود باشد. عملکرد کارخانه‌ها بسیار با تأخیر مواجه شده است. موجودی‌های ما با زور مدیریت شده است. اکنون فقط آنچه را که می‌توانم بخرم می‌توانم بفروشم.

منبع: فولادبان

عناوین برگزیده