تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۸
بازدید: ۳۲۹
کد خبر: ۲۰۷۲۵۷
سرویس خبر : صنایع کوچک
فاکتور‌هایی که به کاسته شدن صف‌فروش شرکت کمکی نمی‌کند؛

صف فروش سنگین "کهمدا" و فروردین تکراری

‌می‌متالز - شرکت شیشه همدان در ۱۰ماه نخست سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ موفق به فروش ۶۱.۹۳۱ تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته‌بندی و... شده است.

به گزارش می‌متالز، در حالی که در هفته‌های گذشته شاهد صف فروش سنگین در نماد "کهمدا" هستیم، به نظر نمی‌رسد حتی صورت‌های مالی ۹ ماهه و اعلام سود خالص ۶۰۸ ریالی به ازای هر سهم و افزایش مجدد نرخ‌های فروش این شرکت در فروردین‌ماه نیز منجر به بهبود تقاضا در این نماد شود.

صف فروش سنگین

بر اساس آخرین گزارش عملکرد ماهیانه، این شرکت در فروردین ماه با ثبت فروشی ۲۸۰ میلیارد ریالی خود، کاهش چشمگیر در حدود ۱۲۹ میلیارد ریالی را در مقایسه با اسفندماه به ثبت رسانده و عمدتا مربوط به کاهش مقادیر فروش در فروردین‌ماه بوده که البته در سال‌های گذشته نیز تکرار شده است.

بر اساس این گزارش، شرکت شیشه همدان در ۱۰ماه نخست سال مالی منتهی به ۳۱/۰۳/۱۴۰۰ موفق به فروش ۶۱.۹۳۱ تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته‌بندی و... شده که این مقدار فروش منجر به تحقق درآمدی ۳.۲۶۶ میلیارد ریالی شده است.

صف فروش سنگین

مجموع فروش مقداری و مبلغی این شرکت در ۱۰ ماه نخست سال مالی جاری در مقایسه با سال مالی گذشته عمدتا تاثیرپذیر از افزایش نرخ‌های فروش این شرکت بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده