تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۱۳
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۲۰۷۲۷۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

ثبت رکورد جدید تولید در واحد‌های احیاء مستقیم ناحیه آهن سازی و واحد احیا مستقیم شهید خرازی فولاد مبارکه اصفهان

‌می‌متالز - فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگترین واحد احیاء مستقیم جهان با فناوری DRI، با تکیه بر دانش و تجربه مهندسان کشور و با اعتماد و حمایت از تولید ملی و تولید کنندگان داخلی، بار دیگر توان و ظرفیت تولید آهن اسفنجی را با بالاترین میزان تولید به ثبت رساند.

به گزارش می‌متالز، این مجتمع عظیم تولید فولاد کشور، که با موفقیت‌های کسب شده در همه سال‌های درخشان فعالیت خود و به خصوص سال ۱۳۹۹ در راستای «جهش تولید»، که این مجتمع را به نماد «عزم و اراده ملی» بدل ساخته است، در فروردین ماه سال ۱۴۰۰، سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، با همت و تلاش کلیه نیرو‌های تولیدی، پشتیبانی و مدیریتی، رکورد‌های جدیدی را به ثبت رساند که در آغاز بهار طبیعت، کام صنعتگران ایران زمین را شیرین ساخت.
بنا بر آمار رسمی تولید، واحد‌های احیاء مستقیم در این ماه به رکورد تولید ماهیانه ۷۲۹،۲۵۴ تن آهن اسفنجی دست یافتند که رکورد قبلی ماهیانه این مجموعه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به مقدار۷۱۶،۵۰۰ تن بوده است. همچنین واحد احیاء مستقیم شهید خرازی، در این ماه با عبور از تولید ۲۶۰،۰۰۰ تن در ماه، به رکورد ۲۶۴،۴۵۰ تن دست یافت که باز رکورد قبلی این واحد در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به مقدار ۲۵۵،۷۹۵ تن در ماه بدست آمده بود.
تولید آهن اسفنجی در دو مدول B و C و نیز مگامدول خرازی B، با بهره گیری از کاتالیست‌های ریفرمینگ احیاء مستقیم و جاذب‌های سولفورزدایی تولیدی شرکت گسترش فناوری خوارزمی تحقق می‌یابد که ما را بر آن می‌دارد تا ضمن تبریک به کلیه پرسنل خدوم فولاد مبارکه اصفهان، با عزمی راسخ‌تر و همتی مضاعف، به تلاش در عرصه تولید محصولات با فناوری پیشرفته در گستره عظیم صنعت فولاد کشور ادامه دهیم.

ثبت رکورد جدید تولید در واحد‌های احیاء مستقیم ناحیه آهن سازی و واحد احیا مستقیم شهید خرازی فولاد مبارکه اصفهان

منبع: گسترش فناوری خوارزمی

عناوین برگزیده