تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۱۳
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۲۰۷۵۹۱
سرویس خبر : اجتماعی
استاندار کرمان در دیدار با وزیر کار خواستار شد

صدور مجوز به کارگیری مربیان حق التدریس فنی و حرفه‌ای در جنوب استان کرمان

‌می‌متالز - تخصیص کمک بلاعوض یا تسهیلات کم بهره برای ایمن سازی معادن، تخصیص اعتبار برای تقویت سیستم مانیتورینگ معادن، تامین حق الزحمه مربیان غیررسمی، صدور مجوز به کارگیری مربیان حق التدریس فنی و حرفه‌ای در مناطق جنوب استان کرمان و ... از جمله موارد مطرح شده از سوی استاندار کرمان در دیدار با وزیر کار بود.

به گزارش می‌متالز، استاندار کرمان ششم اردیبهشت ماه در سفر کاری به تهران با محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر"علی زینی وند" در این دیدار وضعیت استان کرمان در زمینه شاخص‌های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تشریح کرد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به توسعه روستایی، از وزیر کار تقاضا کرد برای اختصاص تسهیلات حمایت از اشتغال پایدار روستایی و برقراری یارانه دستمزد برای شهرستان‌های محروم استان دستور لازم را صادر کند.

تخصیص کمک بلاعوض یا تسهیلات کم بهره برای ایمن سازی معادن، تخصیص اعتبار برای تقویت سیستم مانیتورینگ معادن، تامین حق الزحمه مربیان غیررسمی، صدور مجوز به کارگیری مربیان حق التدریس فنی و حرفه‌ای در مناطق جنوب استان کرمان و ... از جمله موارد مطرح شده از سوی استاندار کرمان در دیدار با وزیر کار بود.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار ضمن موافقت با موارد مطرح شده برای پیگیری این موارد قول مساعد داد.

همچنین با توجه به وجود مسایل متعدد مرتبط با حوزه کاری وزارتخانه در استان کرمان، قرار است با نظر مساعد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی جلسه شورای معاونان این وزارتخانه با حضور مسوولان استان برگزار شود.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده