تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۴۷
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۲۰۷۶۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آغاز بکار رسمی سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در قم

‌می‌متالز - رئیس سازمان صمت استان قم گفت: تمامی درخواست‌های فعالان اقتصادی مرتبط با کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید از طریق سامانه پذیرش می‌شود.

به گزارش می‌متالز، محمود سیجانی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با استناد به ماده ۸ آیین نامه اجرایی ماده ۶۱ قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی کشور افزود: همه درخواست‌های فعالان اقتصادی مرتبط با کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید می‌بایست از طریق سامانه تسهیل به آدرس tashil.stsm.ir پذیرش و دریافت شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی و ایجاد دسترسی به سامانه در ماه‌های اخیر تاکید کرد: بررسی درخواست‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی نیز از طریق فرایند کاری تعریف شده در سامانه صورت می‌پذیرد

رئیس سازمان صمت استان قم گفت: اگر متقاضیان مشکلی در ورود به سامانه داشته باشند یک میز خدمت هم برای همین موضوع در سازمان صمت طراحی شده تا مشکل پیگیری و رفع شود.

سیجانی با اشاره به اینکه از این پس ارزیابی عملکرد کارگروه استانی هم براساس این سامانه خواهد بود افزود: با توجه به اهمیتی که سامانه دارد کلیه دستگاه‌های مرتبط با کارگروه موظف هستند متقاضیان را راهنمایی کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده