تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۲۴
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۲۰۷۹۲۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مناسبت آغاز ماه رمضان

می متالز - پیام مهندس حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مناسبت آغاز ماه رمضان را در ادامه بخوانید.

السلام علیک یا شهر الله الاکبر و یا عید اولیائه

ماه پرخیر و برکت رمضان از راه رسیده است و یک بار دیگر توفیق یافته ایم تا بر خوان گسترده رحمت الهی میهمان شویم. این ماه مبارک برای همه ما فرصت مغتنمی است تا از ویژگی‌های خاص و لطافت محسوس آن بهره جسته و روح و روان خود را از زنگار عادات و روزمرگی‌ها بزدائیم.
پیامبر گرامی اسلام در وصف بزرگی و عظمت این ماه در حدیثی فرموده اند: "شقی‌ترین افراد آن کسی که ماه مبارک رمضان بگذرد، اما سعادتمند نشده باشد".
امسال، اما متاسفانه این ماه پر عظمت با شیوع مجدد بیماری کرونا همزمان گردیده و به همین دلیل از همه همکاران عزیز و ارجمند میخواهم ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده، دست دعا و تمنای خود را در این ماه رحمت الهی به سوی پروردگار متعال گشوده و طلب دفع این بلای عالم گیر را داشته باشند تا ان شاء الله شاهد کاهش مشکلات ناشی از آن برای عموم مردم عزیز کشورمان باشیم.

اینجانب امیدوارم کارکنان زحمت کش گروه بزرگ فولاد مبارکه نیز در کنار آحاد مردم مومن و شریف کشورمان از لحظه لحظه این ماه پرفیض بهره‌مند باشند و اینجانب و همه برادران و خواهران همکار خود را نیز از دعای خیر خود در لحظات ناب عبادت و بندگی بی نصیب نگذاردند. ان شاءالله

حمیدرضا عظیمیان
مدیرعامل فولاد مبارکه

منبع: می‌متالز

عناوین برگزیده