تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۸:۰۶
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۲۰۸۳۸۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

رشد ۴۹۴درصدی فروش شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در فروردین ۱۴۰۰

می متالز - گزارشی از میزان فروش شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با نماد فجر برای دوره یک ماهه فروردین ۱۴۰۰ منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش این شرکت در فروردین ماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۴۹۴درصدی همراه شده است.

به گزارش می‌متالز، میزان فروش شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در فروردین ۱۴۹۹ به میزان ۲،۵۰۳،۸۰۰میلیون ریال بوده است که از این میزان، سهم فروش در بازار داخلی ۲،۱۰۰،۴۴۴میلیون ریال بوده است و میزان صادرات انجام شده نیز به مقدار ۳۰۲،۰۲۴میلیون ریال بوده است. همچنین جمع درآمد ارائه خدمات نیز در این مدت رقم ۱۰۱،۳۳۲میلیون ریال بوده است.

تمام درآمد حاصل شده در بازار داخلی طی فروردین از فروش محصول گالوانیزه حاصل شده است. به این شکل که از فروش ۸۸۱۰تن از این محصول رقم ۲،۱۰۰،۴۴۴میلیون ریال بدست آمده است. در بازار صادراتی نیز محصول گالوانیزه به میزان ۱۵۰۷تن به فروش رفته و درآمد ۳۰۲،۰۲۴میلیون ریالی به ثبت رسیده است.

محصولات تولیدی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در فروردین ۱۴۰۰ شامل محصول اسیدشویی به میزان ۱۸۳۹۵تن، محصول نورد سرد به مقدار ۱۶۱۱۳تن و محصول گالوانیزه ۱۲هزارتن بوده است. همچنین خط برش و رفرمینگ نیز ۲۱تن تولید داشته است.

بر اساس این گزارش، میزان فروش شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از ابتدای سال مالی تا انتهای فروردین ۱۴۰۰ به میزان ۲،۵۰۳،۸۰۰میلیون ریال بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (فروردین ۹۹) که عدد ۴۲۰،۹۵۸میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد ۴۹۴درصدی همراه شده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده