تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۲
بازدید: ۳۷۵
کد خبر: ۲۰۸۷۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ریزش شدید قیمت‌ها در بازار ارز/ دلار ۲۰هزار تومان شد

‌می‌متالز - سیر نزولی قیمت‌ها در بازار ارز درحالی ادامه دارد که دلار از ساعتی قبل وارد کانال ۲۰هزار تومان شده است، آن‌طور که فعالان بازار می‌گویند احتمال کاهش بیشتر قیمت دلار وجود دارد.

به گزارش می‌متالز، بازار ارز درحالی همچنان در مسیر کاهشی قرار دارد که خبر‌های امیدوارکننده از مذاکرات هسته‌ای وین و تقویت احتمال لغو تحریم‌ها باعث شده است ریزش قیمت‌ها در این بازار با شتاب بیشتری همراه شود.

قیمت دلار که صبح امروز در آغاز معاملات در کانال ۲۱ هزار تومان در نوسان بود از ساعتی قبل با افزایش عرضه و بالارفتن تعداد فروشنده‌ها در بازار به کانال ۲۰ هزار تومان بازگشته است.

فعالان بازار در روز‌های اخیر به‌دفعات بر شُل بودن بازار تأکید داشته‌اند و می‌گویند که این روز‌ها خریداری در بازار وجود ندارد و همه فروشنده‌اند؛ جو روانی حاکم در بازار ارز باعث شده است دیگر کسی به‌نیت کسب سود و... مایل به خرید ارز نباشد.

گفتنی است، قیمت دلار در هر بازار رسمی و آزاد وارد کانال ۲۰ هزار تومان شده است؛ دقایقی قبل صرافی ملی تازه‌ترین نرخ اعلامی را اعداد ۲۰۵۳۲.۶ تومان برای خرید و ۲۰۹۴۷.۴ تومان برای فروش ثبت کرد.

در بازار آزاد نیز قیمت ۲۰۹۴۶ تومان برای دلار به ثبت رسیده ضمن اینکه قیمت دلار در بازار متشکل ارزی نیز برای خرید ۲۰۶۴۶ تومان و برای فروش ۲۰۸۴۶.۴ تومان ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده