تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۵
بازدید: ۷۴
کد خبر: ۲۰۸۸۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ملاقات و مذاکرات مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با دبیرکل اتحادیه جهانی نمایشگاه‌ها (BIE) و کمیسر ژنرال و مقامات سایر کشور‌ها در نشست جهانی اکسپو

‌می‌متالز - رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران که در راس هیاتی کارشناسی به دبی امارات سفر کرده است، در “سمینار هماهنگی با کمیسر ژنرال‌های پاویون کشور‌ها در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی” شرکت کردند و با دبیرکل اتحادیه جهانی نمایشگاه‌ها (BIE) و کمیسر ژنرال و مقامات سایر کشور‌های حاضر در این نشست ملاقات و گفتگو کردند.

به گزارش می‌متالز، این نشست با خوش آمد گویی و اظهارات ریم الهاشمی وزیر دولت امارات در امور همکاری‌های بین الملی و مدیر عامل اکسپو و همچنین قرائت پیام‌هایی از خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس دولت امارات متحده عربی و محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دوبی، توسط نمایندگان ایشان شروع شد و بر تعهد و حمایت همه جانبه مقامات بلند پایه امارات متحده عربی به مشارکت کنندگان در برگزاری با شکوه اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی تاکید گردید.

در خلال برگزاری این نشست، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران ملاقات‌هایی را با کمیسر ژنرال‌ها و مقامات ذیربط کشور‌هایی از قبیل فرانسه (پاویون فرانسه در همسایگی پاویون کشورمان است) دانمارک، پاکستان، مالزی، عراق و فیلیپین بعمل آورده و آمادگی خود را جهت همکاری و اجرای برنامه‌های مشترک، تبادل هیات‌های تجاری و هماهنگی بازدید و برگزاری نشست‌های B۲B و هم افزایی پاویون ج. ا. ایران با پاویون کشور‌های مورد نظر اعلام نموده که مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت.

گفتنی است؛ نحوه برگزاری اکسپو در شرایط شیوع ویروس کرونا، زمانبدی عملیاتی اکسپو، اعلام برنامه‌های محتوایی و مسائل امنیتی و نحوه تعامل و انجام برنامه‌های مشترک پاویون‌ها و … از اهداف برگزاری این نشست بین المللی در نظر گرفته شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده