تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۳
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۲۰۹۹۴۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

درآمد فولاد مبارکه ۲۵۳ درصد رشد یافت

‌می‌متالز - شرکت فولاد مبارکه در فروردین ماه سال جاری ۹۰ هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال درآمد کسب کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۵۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد مبارکه در سال جاری اسب خود را برای افزایش تولید به ویژه در حوزه محصولات خاص زین کرده و توانسته است میزان تولید تختال خود را به گونه‌ای افزایش دهد که رکورد‌های جدیدی را ثبت کند. همچنین در حیطه تولید تختال‌های خاص این شرکت تولید تختال عریض و نیز تختال ضخیم را برای صنایع نفت و گاز آغاز کرده است.

رشد ۱۶ درصدی تولید فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه در فروردین ماه ۱۴۰۰ توانست ۴۰۷ هزار تن محصولات گرم تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش یافته است. این شرکت در فروردین ماه ۱۳۹۹ موفق شده بود ۴۲۴ هزار تن محصولات گرم تولید کند.

فولاد مبارکه در فروردین ماه سال جاری ۱۱۴ هزار تن محصولات سرد تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال قبل توانسته بود ۱۰۴ هزار تن محصولات سرد تولید کند.

شرکت فولاد مبارکه در فروردین ماه ۱۴۰۰ توانسته بود ۲۶ هزار تن محصولات پوشش‌دار تولید کند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش ۱۳ درصد افزایش یافته است. این شرکت در فروردین ماه ۱۳۹۹، ۲۳ هزار تن محصولات پوشش‌دار تولید کرده بود.

فولاد مبارکه در فروردین ماه سال جاری موفق به تولید ۲۰۳ هزار تن سایر محصولات شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۵ درصد رشد داشت. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته توانسته بود ۱۱۶ هزار تن سایر محصولات تولید کند.

مجموع تولید شرکت فولاد مبارکه در فروردین ماه سال جاری به ۷۷۵ هزار تن رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش حاکی از رشد ۱۶ درصدی است. این شرکت در فروردین ۱۳۹۹ توانسته بود ۶۶۷ هزار تن محصول تولید کند.

درآمد فولاد مبارکه ۲۵۳ درصد رشد یافت

فروش محصولات پوشش‌دار ۲۸ درصد رشد یافت

شرکت فولاد مبارکه در فروردین ماه سال جاری تونست ۳۳۴ هزار تن محصولات گرم را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۳ رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال قبل توانسته بود ۲۷۱ تن محصولات گرم در بازار داخلی بفروشد.

فولاد مبارکه در فروردین ماه ۱۴۰۰ توانست ۱۱۴ هزار تن محصولات سرد را در بازار‌های داخلی بفروشد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش ۲۱ درصد رشد داشته است. این شرکت در فروردین ماه ۱۳۹۹ موفق به فروش ۹۴ هزار تن محصولات سرد در بازار‌های داخلی شده بود.

مبارکه در فروردین ماه امسال ۲۵ هزار تن محصولات پوشش‌دار در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال گذشته ۲۸ رشد داشت. این شرکت در فروردین ماه ۱۳۹۹ حدود ۱۸ هزار تن محصولات پوشش‌دار در بازار داخلی فروخته بود.

شرکت فولاد مبارکه در فروردین ماه سال جاری توانست ۵۶ هزار تن سایر محصولات را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که در مقایسه با سال گذشته ۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه ۱۳۹۹ موفق به فروش ۵۴ هزار تن سایر محصولات شده بود.

مجموع فروش شرکت فولاد مبارکه در فروردین ماه ۱۴۰۰ حدود ۵۲۹ هزار تن بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حاکی از رشد ۲۱ درصدی است. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته توانسته بود ۴۳۷ هزار تن محصول در بازار‌های جهانی به فروش برساند.

درآمد فولاد مبارکه ۲۵۳ درصد رشد یافت

رشد ۲۸۳ درصدی درآمد محصولات گرم

شرکت فولاد مبارکه در فروردین ماه سال جاری ۵۵ هزار و ۱۶۶ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات گرم در بازار داخلی به دت آورد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸۳ رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ به دلیل فروش محصولات گرم ۱۴ هزار و ۳۹۸ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریال درآمد کسب کرده بود.

فولاد مبارکه در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ موفق به کسب درآمد ۲۲ هزار و ۱۹۵ میلیارد و ۴۸۴ میلیون ریالی به دلیل فروش محصولات سرد شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۳۵ درصد رشد داشته است. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته ۶ هزار و ۶۲۰ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات سرد به دست آورده بود.

در فولاد مبارکه طی فروردین ماه ۱۴۰۰ پنج هزار و ۸۳۱ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات پوشش‌دار حاصل شد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل ۲۱۹ درصد رشد داشته است. این شرکت در فروردین ماه ۱۳۹۹ توانست درآمد یک هزار و ۸۲۷ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریالی به دلیل فروش محصولات پوشش‌دار کسب کند.

فولاد مبارکه در فروردین ماه امسال توانست هفت هزار و ۶۶۰ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال از فروش سایر محصولات کسب کند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۱۶۵ درصد رشد دارد. این شرکت در فروردین ماه ۱۳۹۹ دو هزار و ۸۷۹ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال درآمد از فروش سایر محصولات به دست آورد.

مجموع درآمد شرکت فولاد مبارکه در فروردین ماه امسال به ۹۰ هزار و ۸۵۴ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال رسید که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش ۲۵۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه ۱۳۹۹ حدود ۲۵ هزار و ۷۲۶ میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال درآمد کسب کرده بود.

درآمد فولاد مبارکه ۲۵۳ درصد رشد یافت

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده