تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۴۱
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۲۱۰۳۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در جریان سفر به شهرستان دماوند انجام شد؛

بازدید و بهره برداری از طرح توسعه شرکت تکاب اتصال دماوند توسط وزیر صمت/ ایجاد ظرفیت جدید در تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن

‌می‌متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر به شهرستان دماوند، فاز توسعه تعاونی تولیدی صنعتی تکاب اتصال دماوند را در ناحیه صنعتی آیینه ورزان مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

به گزارش می‌متالز، علیرضا رزم حسینی در جریان افتتاح این خط توسعه‌ای، از بخش‌های مختلف این کارخانه نیز بازدید به عمل آورد.

این واحد تولیدی در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن ظرفیت تولید ۳ هزار و ۶۸۶ تن در سال را دارد.

کاربرد محصولات تولیدی این واحد در زمینه آبرسانی و گازرسانی می باشد.

میزان سرمایه گذاری ثابت انجام شده برای این واحد تولیدی ۲۵ میلیارد تومان بصورت ریالی و ۴ میلیون یورو بصورت ارزی می‌باشد که زمینه اشتغال بیش از ۱۳۰ نفر را فراهم آورده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان این بازدید ضمن گفتگو با دست‌اندرکاران و مدیران این واحد تولیدی از نزدیک در جریان مهمترین مسائل، ظرفیت ها، توانمندی‌ها و همچنین مشکلات این واحد تولیدی (از جمله تاخیر در تأمین مواد اولیه توسط پتروشیمی) قرار گرفت.

معاون امور صنایع وزارت صمت و جمعی از مدیران وزارتخانه، قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، فرماندار و امام جمعه دماوند، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان شهرستانی در این برنامه وزیر صمت را همراهی نمودند.

گفتنی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از ظهر امروز (شنبه) به منظور بازدید از چند واحد صنعتی و شهرک‌های صنعتی به شهرستان دماوند سفر کرده است و در ادامه به شهرستان فیروزکوه (استان تهران) سفر خواهد کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده