تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۰۵
بازدید: ۳۵۲
کد خبر: ۲۱۰۴۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به سوالات مشتریان پاسخ می‌دهد

‌می‌متالز - به مناسبت روز ملی ارتباطات و به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و تعامل مثبت و سازنده با مشتریان، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در گفت و گوی تلفنی به سوالات مشتریان پاسخ می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، اسماعیل لله گانی در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در یک گفت و گوی تلفنی در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک به سوالات مشتریان در حوزه‌های مختلف خدمات بانکی پاسخ خواهد داد و آماده دریافت انتقادها، پیشنهاد‌ها و نظرات سازنده مشتریان است.

مشتریان گرامی که تمایل دارند مسائل و پرسش‌های خود را به شکل مستقیم با مدیرعامل بانک رفاه کارگران در میان بگذارند، می‌توانند روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این گفت و گوی تلفنی شرکت کنند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده