تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۶
بازدید: ۳۰۰
کد خبر: ۲۱۰۶۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جزئیات افزایش سرمایه سه نماد/ افزایش سرمایه ۵۱۶ درصدی یک نماد معدنی

‌می‌متالز - امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ اطلاعیه‌های افزایش سرمایه سه شرکت بر روی سایت کدال قرار گرفت. یکی از نماد‌های معدنی از افزایش سرمایه ۵۱۶ درصدی خود خبر داد.

به گزارش می‌متالز، امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ اطلاعیه‌های افزایش سرمایه سه شرکت کنور، کپشیر و غویتا بر روی سایت کدال قرار گرفت که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

کنور و افزایش سرمایه ۵۱۶ درصدی

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی هوشیار ممیز) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲،۹۳۶،۴۲۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۸،۱۰۸،۶۸۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور شرکت در افزایش سرمایه شرکت‌های های سرمایه پذیر، جبران مخارج سرمایه‌ای، خرید و تکمیل پروژه‌ها و دارایی‌های سرمایه‌ای ارائه می‌گردد.

کپشیر و اعلام پذیره نویسی عمومی


با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱۵۰،۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ میلیون ریال، تعداد ۳۱۴،۷۰۸،۸۷۸ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۳۵،۲۹۱،۱۲۲ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد. مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ تعیین شده است.

غویتا و اعلامیه پذیره نویسی عمومی


با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱،۳۱۶،۰۱۸ میلیون ریال به‌مبلغ ۳،۵۰۰،۰۰۰ میلیون ریال، تعداد ۱،۷۴۱،۹۳۶،۲۸۰ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۴۲،۰۴۵،۷۲۰ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد. مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ تعیین شده است.

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده