تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۴۷
بازدید: ۲۸۳
کد خبر: ۲۱۱۷۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با حضور فرماندار آزادشهر و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:

جلسه بررسی آخرین وضعیت ایمنی و پرداخت مطالبات کارگران معادن زمستان یورت برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه جلسه مشترک کمیته امنیت استان و شهرستان با موضوع بررسی و پیگیری آخرین وضعیت ایمنی و پرداخت مطالبات کارگران معادن زمستان یورت شهرستان آزادشهر با حضور ملک حسینی فرماندار، سیفی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری و اعضای شورای تامین آزادشهر و سایر اعضای کمیته در محل معدن زمستان یورت آزادشهر برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، ملک حسینی فرماندار آزادشهر ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی مسوولین معادن شمالشرق افزود: حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر جدا از اینکه یک حادثه غم انگیز و دلخراش بود یک تلنگری برای دیگر معادن فعال در سطح استان و شهرستان شد که با حساسیت بیشتری ضمن حفظ اشتغال موجود به حوزه ایمنی کارگران و مطالبات بحق این عزیزان بپردازیم تا انشالله دیگر شاهد حادثه‌ای مشابه معدن زمستان یورت آزادشهر نباشیم.
ایشان در ادامه به در پیش بودن امر مهم و خطیر انتخابات ۲۸ خردادماه اظهار داشت: بحمدالله کلیه امورات مربوط به ایمنی و پرداخت مطالبات با جدیت توسط مسوولین سیاسی و امنیتی شهرستان با دقت و به صورت مستمر پیگیری و دغدغه خاصی را در این خصوص نداریم.
فرماندار آزادشهر در ادامه با بیان اینکه حادثه در کمین است خواستار توجه بیش از پیش مسوولین ناظر بر وضعیت ایمنی و مطالبات کارگری بر امورات مربوطه قبل از شکل گیری هرگونه واقعه ناخوشایندی شد.
در ادامه سیفی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری ضمن ابلاغ سلام و خداقوت استاندار محترم گلستان به مجموعه مدیران و کارگری معادن زمستان یورت، مهمترین وظیقه مسوولین معدن را در شرایط سیاسی کنونی توجه به موارد مربوط به ایمنی و در ادامه نیز پرداخت مطالبات کارگران با هدف جلوگیری از هرگونه خدشه به امر مهم انتخابات ذکر و تاکید نمود هرگونه سهل انگاری در خصوص ایمنی را قرمز مسوولین سیاسی و امنیتی استان قلمداد و اظهار داشتند با هرگونه کم کاری و سهل انگاری برخورد لازم قانونی صورت خواهد پذیرفت.
در پایان شریفی مدیر معدن زمستان یورت به اتفاق مسوول ایمنی گزارشی از آخرین وضعیت ایمنی در معدن و همچنین پرداخت مطالبات کارگران ارائه نمودند.

جلسه بررسی آخرین وضعیت ایمنی و پرداخت مطالبات کارگران معادن زمستان یورت برگزار شد

جلسه بررسی آخرین وضعیت ایمنی و پرداخت مطالبات کارگران معادن زمستان یورت برگزار شد

منبع: استانداری گلستان

عناوین برگزیده