تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۳۳
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۲۱۱۹۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی هفته جاری در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس؛

منابع و مصارف سال ۱۳۹۹ هدفمندسازی یارانه‌ها را رسیدگی می‌کند

‌می‌متالز - کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی این هفته رسیدگی به عملکرد منابع و مصارف سال ۱۳۹۹ هدفمندسازی یارانه‌ها و بررسی میزان درآمد‌های وصولی سالجاری و نحوه تخصیص منابع به مصارف مندرج در قانون با توجه به میزان تحقق آن را در دستور کار خود دارد.

به گزارش می‌متالز، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی براساس دستور کار خود در هفته جاری در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه (۲ و ۴ خرداد ماه) جلسه خواهند داشت.

این کمیسیون روز یکشنبه، استماع گزارش عملکرد منابع و مصارف سال ۱۳۹۹ هدفمندسازی یارانه‌ها و بررسی میزان درآمد‌های وصولی سالجاری و نحوه تخصیص منابع به مصارف مندرج در قانون با توجه به میزان تحقق آن در دستور کار قرار دارد.

همچنین کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه لایحه به هزینه قطعی منظور نمودن اعتبار خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک و لایحه اصلاح تبصره (۱) بند (ب) ماده (۵۲) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت رسیدگی خواهد کرد.

کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال این کمیسیون هم در روز یکشنبه ظهر، به طرح اصلاح موادی از قانون دیوان محاسبات کشور رسیدگی می‌کند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده