تاریخ: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۵۵
بازدید: ۳۶۰
کد خبر: ۲۱۲۰۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دومین اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران؛

باشگاه مشتریان بستری مناسب برای تعامل با صادرکنندگان

‌می‌متالز - مدیر امورشعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران گفت: ایجاد تعامل ساختاریافته با صادرکنندگان و مشتریان این بانک را از اهداف مهم باشگاه مشتریان این بانک است.

به گزارش می‌متالز، در دومین اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران که به همت مدیریت امور شعب و بازیابی این بانک برگزار شد، راهبرد‌های باشگاه مشتریان بررسی گردید، دکترحبیب احمدی، مدیر امور شعب و بازاریابی این بانک گفت: حفظ مشتریان فعلی و وفادارسازی آنان، توسعه بازار و ایجاد ظرفیت‌های جدید صادراتی و همچنین تسهیل فرایند صادرات در عرصه تجارت خارجی و پوشش حداکثری صادرات از اهم راهبرد‌های باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران است.

وی افزود: باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران با هدف جذب بیشتر مشتریان، در سال گذشته ۱۷ نشست تخصصی و دوره آموزشی ارزی و اعتباری در استان‌های مختلف به صورت مجازی وغیر حضوری برگزار کرده است.

به گفته این مدیر بانکی، بانک توسعه صادرات ایران با تخصیص امتیاز، تخفیف و پاداش‌ها و همچنین مدیریت محتوا و اطلاع رسانی و مشاوره‌های تخصصی و غیر حضوری تلاش دارد ظرفیت‌های این بانک توسعه‌ای را به مشتریان معرفی کند.

احمدی اظهار داشت: بانک توسعه صادرات به منظور اعمال تخفیف در نرخ کارمزد‌ها برای اعضای باشگاه مشتریان با شرکت کارگزاری توسعه صادرات، شرکت صرافی و چند شرکت دیگر که خدمات مختلفی ارائه می‌دهند، تفاهم نامه منعقد کرده است.

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: باشگاه مشتریان، برای مشتریان تخصصی خود، کمپین‌های ویژه برگزار می‌کند و تا کنون دو کمپین "صادرات به روسیه" و نیز "شرکت‌های دانش بنیان" را برگزار کرده است؛ لازم به ذکر است برگزاری نشست‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی این بانک در شعب سراسر کشور تداوم خواهد داشت.

حبیب احمدی با تاکید بر اهمیت مدیریت محتوا و اطلاع رسانی در باشگاه مشتریان گفت: اخبار رویداد‌های اقتصادی و بانکی در حوزه صادرات و واردات کالا و خدمات و مناقصات بین المللی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

وی اعلام کرد: مشتریان بانک توسعه صادرات ایران می‌توانند آخرین اطلاعات در بخش خطوط اعتباری فعال بانک در بخش بین الملل و همچنین اطلاعات مربوط به نحوه ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بنیان را از باشگاه مشتریان دریافت کنند.

به گفته مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران امتیاز مشتری در این بانک حاصل مجموع امتیاز عملکردی و امتیاز فعالیت در باشگاه است. احمدی در ادامه این نشست مجازی، پیشنهاد ارائه شده توسط شعب بانک توسعه صادرات ایران را در جهت بهبود عملکرد باشگاه مشتریان را مطرح کرد.

وی گفت: مواردی مانند در نظر گرفتن تخفیفات ویژه برای مشتریان متناسب با سطوح عضویت و افزایش سقف تسهیلات شعبه برای مشتریان VIP در حد سقف تسهیلاتی مرکز می‌توانند در جذب بیشتر مشتریان موثر واقع شوند.

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران افزود: ارائه خدمت تبلیغات رایگان محصولات مشتریان سطوح VIP و طلایی در سامانه باشگاه مشتریان و همچنین افزایش سقف انتقال وجه در سیستم بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی از پیشنهادات مناسب دیگری است که شعب برای تقویت عملکرد باشگاه مشتریان ارائه داده اند.

در این نشست مجازی پیشنهادات دیگری مانند اتصال باشگاه مشتریان به CBRM برای دریافت اطلاعات سطح فعالیت مشتری در باشگاه و برخورداری از تخفیف به صورت اتوماتیک و آنلاین و نیز استفاده از سامانه رهگیری درخواست‌های اعتباری مشتریان (ردا) مطرح شد.

مدیران ارشد و روسای شعب بانک توسعه صادرات ایران، حاضر در نشست مجازی اتاق فکر، ضمن ارائه نظرات خود پیرامون باشگاه مشتریان، از پیشنهادات مطرح شده استقبال کردند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده