تاریخ: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۳۸۵
کد خبر: ۲۱۲۴۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جلسه هم‌اندیشی بیمه البرز و صنایع مس ایران برگزار شد

می متالز - جلسه هم‌اندیشی شرکت بیمه البرز و شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز و جمعی از مدیران مجتمع های زیرمجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل این شرکت در این جلسه ضمن تبریک یوم الله سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر، اظهار داشت: ما باید قدردان خون شهدا و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشیم و عزت وعظمت میهن اسلامیمان را با عملکردمان حفظ کنیم.

محسن پورکیانی، افزود: امروز نیز سربازان خط مقدم کسانی هستند که در صنایع مختلف کشور فعالیت می‌کنند و شرکت بیمه البرز مفتخر است که بیمه‌گر صنایع بزرگ کشور از جمله شرکت ملی صنایع مس ایران است.

وی ادامه داد: تعامل و همکاری شرکت ملی مس ایران و شرکت بیمه البرز قدمت طولانی ۳۸ ساله دارد و بیمه البرز طی این سال‌های طولانی همواره تلاش کرده است بهترین خدمات را به شرکت ملی مس ایران و کارکنانش ارایه دهد.

مدیرعامل بیمه البرز با تاکید بر این که منابع انسانی جزو سرما‌یه‌های اصلی سازما‌ن‌ها و بنگاه‌های تجاری است، افزود: مدیران ارشد تنها نباید به فکر حفظ اموال و سرمایه‌های مجموعه تحت سرپرستی خود باشند بلکه باید به فکر حفظ منابع انسانی نیز باشند و در همین راستا پیشنهاد ما به عنوان بیمه‌گر این است که مدیران صنایع با توسعه و خرید بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری برای کارکنان خود، آن‌ها را حمایت کنند تا هنگام بازنشستگی علاوه بر مستمری بازنشستگی با بهره‌مندی از مستمری بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری دغدغه و مشکلات اقتصادی کم‌تری داشته باشند.

این گزارش حاکی است، در پایان این جلسه، شرکت بیمه البرز با اهدای هدایایی از تعدادی از کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران که بیمه شده بیمه البرزهستند، قدردانی کرد.

منبع: تجارت گردان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده