تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۵
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۲۱۲۵۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت:

قوانین دست و پاگیر بانکی برای صنعتگران البرز تسهیل شود

‌می‌متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: بیشترین صنعتگران و تولیدکنندگان با قوانین دست و پاگیر امور بانکی مواجه هستند که باید برای رفع این مشکلات اقدام کرد.

به گزارش می‌متالز، رامین ربیعی شامگاه پنجشنبه در نشست میز خدمت که با هدف بررسی موانع و مشکلات موجود در مسیر کار صنعتگران و صاحبان صنایع شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس استان البرز برگزار شد، افزود: امشب در این نشست به موضوع مشکل قوانین بانک‌ها، پرداخت ارز و مشکلات کرونایی پرداخته شد.

وی اظهار داشت: واحد‌های صنعتی بزرگ البرز درخواست تسهیلات دارند، اما بانک بنا به دلایلی از پرداخت تسهیلات به این صنایع خودداری می‌کنند که مقرر شد از سوی کمیسیون صنعت مجلس موضوع بررسی شود.

یکی دیگر از مشکلات مطرح شده در نشست امشب صنایع البرز، تهیه مواد اولیه پتروشیمی و فولاد برشمرد و گفت: امیدواریم سهمیه بیشتری را به صنعتگران استان تخصیص دهند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز افزود: واحد‌های صنعتی در استان البرز ۲ دسته اند، یک دسته واحد‌هایی که در شهرک صنعتی فعالیت می‌کنند و دسته دیگر واحد‌هایی که در خارج شهرک‌های صنعتی مستقر هستند که هریک به نوبه خود دارای مشکلاتی می‌باشند.

وی بیان داشت: واحد‌هایی که در خارج شهرک‌های صنعتی هستند دارای مشکلات عدیده و محدودیت‌هایی به لحاظ توسعه‌ای مواجه هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: مشکلاتی در زمینه زیرساخت‌ها مانند تامین آب و برق صنایع استان داریم که امیدواریم این مشکلات مرتفع شود.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) البرز

عناوین برگزیده