تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۲
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۲۱۲۶۲۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر روابط عمومی شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه:

روابط عمومی بازوی مدیریت است

‌می‌متالز - مدیر روابط عمومی شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه با بیان اینکه روابط عمومی بازوی مدیریت است، گفت: یکی از وظایف این بخش، بیان نقاط قوت، بررسی ضعف‌های سازمان و آسیب‌ها و تهدید‌های مجموعه برای ارائه به مدیریت سازمان است بنابراین روابط عمومی نقش اساسی در این خصوص دارد.

به گزارش می‌متالز، محمد ستوده نیک اظهار کرد: روابط عمومی راس یک سازمان است و وظیفه بیان نقاط قوت و بررسی ضعف‌های آن را برعهده دارد. به علاوه یکی دیگر از وظایف روابط عمومی، بررسی آسیب‌ها و تهدید‌های مجموعه برای ارائه به مدیریت سازمان به منظور رفع معایب در قالب بازوی مدیریتی است.

وی افزود: روابط عمومی نقشی به عنوان بازوی مدیریت در ارتباطات برون سازمانی و درون سازمانی و هماهنگی این دو ارتباط که به منظور ایجاد یک روند تعادلی را نیز برعهده دارد.

تشکیل شورای روابط عمومی در شرکت

مدیر روابط عمومی شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه با بیان اینکه این شرکت یک شرکت بازرگانی است و با تهیه مواد اولیه مورد نیاز در صنعت فولاد کشور با قیمت مناسب و به موقع، از تولید در این صنعت پشتیبانی می‌کند، گفت: طی مدتی که مسوولیت روابط عمومی شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه را برعهده داشته ام، اقداماتی نظیر تشکیل شورای روابط عمومی با ریاست مدیرعامل و دبیری روابط عمومی در سطح شرکت، حضور جدی در شبکه‌های اجتماعی به منظور انتشار اخبار مربوط به شرکت، برنامه‌ریزی برای بروز رسانی سایت سازمانی، ایجاد ارتباط با مسوولین برای سایر مدیریت‌های شرکت در جهت اهداف شرکت و همچنین برگزاری جلسات با روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان به منظور هم افزایی و تعامل سازنده از مهمترین عناوین مطرح است. به علاوه در راستای مسوولیت‌های اجتماعی کمک به زندانیان مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است. همچنین با توجه به ورود به فعالیت‌های جدید شرکت در حوزه خرید معادن سنگ آهن در استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، مرکزی و... روابط عمومی این شرکت در حال برنامه‌ریزی در راستای سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی ابلاغی از سوی روابط عمومی فولاد مبارکه است.

وی اظهار کرد: طبیعتا روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه به عنوان یک شرکت مادر توانایی قابل توجهی در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای روابط عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه دارد. ایجاد ساختار‌هایی مانند پایگاه خبری-تحلیلی ایراسین و رادیو فولاد نمونه‌ای از این اقدامات است. چنین فعالیت‌هایی باعث می‌شود روابط عمومی شرکت‌های زیر مجموعه فولاد مبارکه بیشتر با مساله درگیر شوند و با جمع‌آوری و آرشیو اخبار خود اقدام به انتشار آن‌ها در ابزار‌های رسانه‌ای موجود کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: همانطور که مدیرعامل محترم فولاد مبارکه فرمودند، روابط عمومی در فولاد مبارکه به صورت متمرکز است، بنابراین سیاست‌های کلان از سوی شرکت فولاد مبارکه ابلاغ می‌شود و ما به عنوان مجری این سیاست‌ها را بر اساس شرایط شرکت اجرا می‌کنیم. در اینجا بهتر است وظیفه روابط عمومی هر شرکت در هر حوزه مشخص و بر اساس ظرفیت آن تعیین شود.

وی در پایان از تشکیل جلسه هم‌اندیشی روابط عمومی‌های تابعه و ارائه رهنمود‌ها و اقدامات موثر مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تشکر کرد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده