تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۵۸
بازدید: ۴۳۳
کد خبر: ۲۱۲۷۵۷
سرویس خبر : صنایع کوچک
احمدی مطرح کرد

لزوم تخصیص اعتبار برای تقویت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان گیلان

‌می‌متالز - نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبار برای تقویت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان، گفت: باید با بررسی علت راکد شدن بعضی از شرکت‌های شهرک صنعتی زمینه احیا مجدد آن‌ها را فراهم کرد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا احمدی در تشریح دیدار خود با فریبرز سعیدی کیا مدیرکل شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اشاره به مشکلات شهرک‌های صنعتی، گفت: در مرحله اول حفظ شرکت‌های فعال باید در دستور کار قرار گیرد تا مشکلات آن‌ها برطرف و از سوی دیگر فعال کردن شرکت‌های راکد و نیمه فعال نیز با هدف رفع موانع و پشتیبانی باید با دقت، حساسیت و جدیت مورد بررسی و حمایت مسئولان قرارگیرد تا با ایجاد فرصت‌های شغلی، دغدغه شغلی استان التیام بخشیده شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر بررسی وضعیت مشکلات شرکت‌های فعال در شهرک صنعتی استان گیلان تاکید کرد و افزود: برای فعال سازی کامل شرکت‌های نیمه فعال باید همه کمک کنند. همچنین علت راکد شدن بعضی از شرکت‌های شهرک صنعتی مورد بررسی قرار گیرد و با این واحد‌ها با حمایت‌های لازم دوباره احیا شوند.

وی با اشاره به ظرفیت صنعتی استان گیلان، اضافه کرد: با توجه به اینکه ظرفیت صنعتی در استان گیلان فراهم است، اما به دلیل عدم توجه ویژه به آن، همواره استان گیلان با مشکلات فراوانی در حوزه صنعت روبه‌رو بوده است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبار در راستای تقویت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان، تصریح کرد: رونق اشتغال و اشتغالزایی یکی دیگر از موضوعاتی است که باید به طور ویژه در استان گیلان تحقق پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده