تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۳
بازدید: ۳۰۳
کد خبر: ۲۱۳۳۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتصاب جدید در منطقه آزاد کیش

‌می‌متالز - به فاصله ۶ روز از حکم انتصاب خواهرزاده رئیس‌جمهور، طی حکمی از سوی مدیرعامل منطقه آزاد کیش سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منصوب شد.

به گزارش می‌متالز، در حکم جعفر آهنگران خطاب به عبدالنبی شرفی آمده است؛

«نظر به تجارب و سوابق ارزنده، آشنایی به امور شهری و عمرانی بدینوسیله جنابعالی را به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات بر می‌گزینیم. انتظار می‌رود با همراهی و تشریک مساعی فعالانه همه بخش‌های درون و برون سازمانی، جزیره زیبای کیش بیش از گذشته، شاهد توسعه کمی و کیفی خدمات شهری و افزایش سطح امور رفاهی و تفریحی باشد.

نقش شرکت یاد شده در تحقق چشم انداز " کیش برای همه " برجسته و تعیین کننده است، به یقین از تمام ظرفیت برای دستیابی به آن استفاده خواهد شد. لازم است زیبایی شهری، عمران و آبادانی با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی به سراسر جزیره تعمیم یابد. از خدای بزرگ برای جنابعالی توفیق خدمت بیشتر به کیشوندان عزیز را مسالت دارم.»

۶ روز قبل (۱۱ خرداد ۱۴۰۰) آهنگران، مدیرعامل منطقه آزاد کیش طی حکمی قدسیه نجار خواهرزاده حسن روحانی را به‌عنوان عضو شورای شهرسازی و معماری کیش منصوب کرده بود.

در بخشی از این حکم آمده است: «سرکار خانم قدسیه نجار مدیر طراحی و اطلاعات جغرافیایی و طرح جامع سازمان منطقه آزاد کیش نظر به تخصص و تجارب سرکار به موجب این حکم به سمت عضو شورای شهرسازی و معماری کیش منصوب می‌شوید. امید است با تلاش، کوشش و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و به کارگیری روش‌های نوین و کارآمد در پیشبرد اهداف سازمانی به ویژه ارتقای وضعیت شهرسازی و معماری در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، کالبدی و زیست محیطی و ترویج الگوی شهرسازی و معماری ایرانی-اسلامی موفق و موید باشید.»

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده