تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۵۶
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۲۱۳۳۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
موسوی لارگانی:

دولت با فوریت لایحه ساماندهی رمز ارز‌ها را ارائه کند

‌می‌متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: متاسفانه در حال حاضر اراده‌ای برای ارائه لایحه در خصوص رمز ارز‌ها از سوی دولت وجود ندارد، اما اگر قصد دارند در روز‌های پایانی عمر دولت از بروز مشکلات جلوگیری کنند به فوریت لایحه مذکور را به مجلس تحویل دهند.

به گزارش می‌متالز، سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم ارائه لایحه در زمینه ساماندهی رمز ارز‌ها از سوی دولت، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان فرمودند که دولت باید در مواردی که نیازمند قانون است لایحه ارائه کند، زیرا لوایح از نظر کارشناسی دولت نیز برخوردار هستند.

گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص رمز ارز‌ها به طرح تبدیل می‌شود

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه دولت در بسیاری از زمینه‌ها علی رغم نیاز مبرم لایحه‌ای ارائه نمی‌کند، گفت: اگر دولت در موضوع رمز ارز‌ها در آینده لایحه‌ای ارائه نکند با مشکل مواجه می‌شویم، در حال حاضر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گزارش جامعی را در زمینه رمز ارز‌ها آماده کرده است که در صحن علنی مجلس قرائت و بر اساس ماده ۴۵ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به طرح تبدیل شود.

کمبود تولید برق حاصل کوتاهی دولت است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: علی رغم اعلام دولت در خصوص تاثیر استخراج رمز ارز‌ها بر کمبود برق برخی کارشناسان معتقد هستند که این موضوع تاثیر چندانی بر افزایش مصرف برق ندارد و کمبود تولید برق حاصل کوتاهی دولت است.

دولت در پرداخت مطالبات وزارت نیرو کوتاهی کرده است

موسوی لارگانی با اشاره به اینکه وزارت نیرو در مقطعی از زمان مدعی بود به دلیل عدم دریافت مطالبات امکان تعمیر نیروگاه‌های خود را ندارد، افزود: به دلیل کوتاهی دولت در پرداخت مطالبات وزارت نیرو و تاخیر در تعمیر نیروگاه‌ها شاهد کمبود برق هستیم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت اگر اراده‌ای برای ساماندهی رمز ارز‌ها و جلوگیری از خروج آن از کشور دارد باید به فوریت لایحه خود در این خصوص را به مجلس ارائه کند، ادامه داد: لایحه دولت در زمینه رمز ارز‌ها باید تلفیقی از طرح مجلس شورای اسلامی باشد تا دچار چالش و مشکل نشویم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر اراده‌ای برای ارائه لایحه در خصوص رمز ارز‌ها از سوی دولت وجود ندارد، اما اگر قصد دارند در روز‌های پایانی عمر دولت از بروز مشکلات جلوگیری کنند به فوریت لایحه مذکور را به مجلس تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده