تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۴۴
بازدید: ۲۸۸
کد خبر: ۲۱۳۶۸۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری مجمع عمومی عادی فولاد سنگان منتهی به سال مالی ۱۳۹۹

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برای سال منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۹ با حضور ۱۰۰ درصد از حاضرین روز یکشنبه نهم خرداد ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل فولاد سنگان در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین ازتولید بیش از ۳ میلیون و سیصد هزار تن گندله در سال ۹۹ خبر داد وگفت: شرکت فولاد سنگان موفق شد در سال گذشته با رکورد‌های پیاپی جهش تولید را محقق سازد و با تولید ۳۳۰۴۱۲۴ و به عبارتی بیش از ۳ میلیون و سیصد هزارتن گندله رکورد جدیدی در تولید سالیانه به ثبت برساند.

رشد تولید ۳۴ درصدی تولید گندله، افزایش ۲۵۵ درصدی سود و… از جمله ثمرات فولاد سنگان در عرصه تولید بوده و کسب افتخارات این شرکت در حوزه‌های تعالی سازمانی، بهره برداری، منابع انسانی، مالی، بازرگانی و … نشان ازهمت والای همراه با تلاش وافر دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال ۱۴۰۰ ” تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها ” دغدغه تولید مستمر همراه با رفع محدودیت‌ها و موانع را مهمترین شاخصه سال دانستند و اعلام فرمودند: عملکرد در بعضی حوزه‌ها از جمله صنعت فولاد قابل قبول بوده است. در همین راستا شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان نیز با سرلوحه قرار دادن منویات معظم له، لبیکی در توسعه صنعت کشور با نگاه ویژه به سرفصل‌های اقتصاد مقاومتی در ساختن ایرانی توانمند خواهد گفت و در ادامه با نگاه ویژه به توان متخصصان جوان ایرانی و بهره گیری از این ظرفیت‌ها در توسعه و شکوفایی صنعت کشور گام‌هایی اساسی برخواهیم داشت.

امرایی تامین بیش از ۳ میلیون و ششصد هزار تن کنسانتره از اقصی نقاط کشور و راه اندازی بزرگترین کارخانه کنسانتره سازی با همت و توان متخصصان داخلی و بدون حتی یک نفر از کارشناسان خارجی از دستاورد‌های دیگر این شرکت دانست و اعلام کرد: انشالله در سال جاری با تولید کنسانتره و انتقال آن به بزرگترین استوک پایل‌های ذخیره کنسانتره در شرق کشور شاهد افزایش تولید گندله در سال ۱۴۰۰ خواهیم بود.

وی ادامه داد: راه اندازی کارخانه کنسانتره سازی علاوه بر جنبه تولیدی محصول، توانست با ایجاد اشتغال برای حدود ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم نقش ارزنده‌ای را در اشتغال پایدار منطقه محروم خواف داشته باشد که با تکمیل طرح‌های توسعه‌ای در این شرکت شاهد کاهش بیکاری، افزایش امید، بهبود رفاه اجتماعی و همچنین کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در منطقه خواهیم بود.

مدیرعامل فولاد سنگان با تقدیر از همدلی و کار تیمی منسجم نشات گرفته از فرهنگ سازمانی متعالی در فولاد سنگان گفت: توسعه و اعتلای فراگیر و همه جانبه در فولاد سنگان مختص به جبهه تولید نبوده این شرکت در بیست و سومین سال رتبه بندی صد شرکت برتر ایران (IMI- ۱۰۰)، که در مرکز همایش‌های بین المللی صدا وسیما در تهران برگزار شد، عنوان برترین واحد صنعتی در “بهره وری کل عوامل در گروه اکتشافات، استخراج و خدمات جانبی” را به خود اختصاص وهمچنین با توجه به حضور شرکت‌های سرآمد ایرانی و با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، این شرکت در راستای استقرار الگوی تعالی سازمانی، اجرای برنامه‌های بهبود و اثربخش و حضور فعال در فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی، در اولین سال حضور در این ارزیابی موفق به دریافت تقدیر نامه یک ستاره شد.

در پایان امرایی ضمن تشکر از سهامداران و اعضای هئیت مدیره اظهار داشت: موفقیت‌های روزافزون فولاد سنگان مرهون سیاست گذاری مدیران و تلاش بی‌وقفه‌ی کارکنان است. استفاده از فناوری‌های نوین در جهت پایداری تولید و ارتقا کیفی محصول، بهره‌وری کل منابع، اجرای طرح‌های توسعه و متوازن سازی ظرفیت‌ها، بوسعه بومی سازی و فن‌آوری مهم‌ترین برنامه‌هایی توسعه این شرکت است که انشالله سالی سراسر افتخار را در پیش خواهیم داشت.

منبع: دنیای معدن

عناوین برگزیده