تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۵۲
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۲۱۳۸۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اجرای برنامه‌های اقتصادی در سطح ملی توسط شعب بانک توسعه تعاون

‌می‌متالز - مدیر عامل بانک توسعه تعاون از نقش همکاران شعب بانک توسعه تعاون در اجرای برنامه‌های اقتصادی در سطح ملی و استانی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی گفتگو‌هایی تلفنی با روسای شعب و واحد‌های اجرایی بانک اظهار داشت: بانک توسعه تعاون با در نظر گرفتن رویکرد توسعه‌ای و فراتر از محاسبات و ارزیابی‌های متعارف مالی، پدید آورنده سطح گسترده‌ای عملیات بانکداری توسعه‌ای در سطح کشور بوده است.

وی افزود: ارکان سیاست‌گزاری و برنامه‌ریزی در کشور، راهکار‌ها و فرآیند‌های متنوعی برای ایجاد اشتغال و فعال‌سازی واحد‌های تولیدی در نظر گرفته‌اند و بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل بسیاری از طرح‌های ملی، وظیفه تامین مالی و نظارت بر حسن اجرا را بر عهده گرفته است.

مهدیان در گفتگوی تلفنی با شمال داودی رییس شعبه مهاباد آذربایجان غربی، عباس رامیار سرپرست شعبه ریگان استان کرمان و محمد شاکری رئیس باجه فاروج استان خراسان شمالی گفت: تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون سنواتی بودجه و ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم مقررات مالی دولت، طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال پایدار فراگیر از طرح‌هایی بوده است که با حضور و نقش‌آفرینی همکاران در سطح ستاد و شعب، به نحو مناسبی با اقبال و موفقیت مواجه شده است.

وی گفت: نیرو‌های بانک از نگاه عموم جامعه به عنوان نقش‌آفرینان اقتصادی کشور تلقی می‌گردند و از این رو لازم است همکاران با اجرای بهینه وظایف و مسوولیت‌ها و رعایت اخلاق مشتری مدارانه، حداکثر رضایت مشتریان و مراجعین را حاصل نمایند.

وی در همین زمینه افزود: همکاران در اجرای فعالیت بانکی روزانه و تکریم مشتریان، عملکرد مناسبی داشته اند و لازم است این روند به طور مستمر رو به بهبود باشد. مدیر عامل بانک توسعه تعاون حرکت در چارچوب برنامه‌های ابلاغی را در استمرار موفقیت بانک و رشد و توسعه فعالیت بانکداری توسعه‌ای مهم تلقی نمود و گفت: برخورداری از برنامه هدفمند و مشخص نمودن اهداف برای واحد‌های اجرایی، تا حد زیادی به روند پیشرفت شعب در فعالیت توسعه‌ای کمک می‌کند و واحد‌های اجرایی نیز در تعامل با واحد‌های ستادی، همفکری لازم برای فراهم سازی ابزار‌های مورد نیاز برای تحقق اهداف را داشته باشند.

مهدیان طی این مکالمات تلفنی با روسای شعب، جویای سلامتی همکاران و وضعیت کنونی شعبه گشت و همکاران نیز در خصوص رفع نیازها، کمبودها؛ پیشنهاد‌ها و راهکار‌هایی را مطرح نمودند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده