تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۵۴
بازدید: ۴۷۱
کد خبر: ۲۱۳۹۵۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

«نیرو موتور» بازار خود را گسترش می‌دهد

‌می‌متالز - از بین وسایل نقلیه، موتورسیکلت تنها وسیله‌ای است که در ترافیک نمی‌ماند و برای فعالیت شهری مناسب است. البته فرهنگ استفاده از آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در صورت رسیدن به این مهم کمک بزرگی به ترافیک شهری می‌شود.

به گزارش می‌متالز، در کنار کمک به ترافیک شهری، با استفاده مناسب از موتوربرقی از هدررفت سوخت‌های فسیلی نیز جلوگیری می‌شود. اهمیت استفاده از موتورسیکلت در زمان پاندمی کرونا خود را بیشتر نشان داده است و افرادی که قبلا از وسیله نقلیه عمومی برای مسافت شهری خود استفاده می‌کردند، به‌تازگی به دنبال استفاده از این وسیله نقلیه هستند. به همین دلیل اقبال عمومی نسبت به موتورسیکلت بیش از پیش است و شرکت‌ها برای عرضه بیشتر باهم رقابت می‌کنند. گروه تولیدی و صنعتی نیرو موتور از جمله شرکت‌های داخلی است که با ارائه چند مدل موتورسیکلت تولیدی سعی در افزایش سهم بازار خود دارد. این شرکت با پنج کارخانه تولید باتری، تولید شاسی، سایر قطعات فلزی و تولید موتورسیکلت، در زمینی به مساحت ۱۳۰هزار مترمربع فضای روباز و ۱۱۰ هزار مترمربع فضای مسقف در حال تولید و عرضه موتورسیکلت با تیپ‌های مختلف در بازار است. گروه تولیدی و صنعتی نیرو موتور نماینده موتور یاما‌ها ژاپن، تی وی اس هندوستان، مودناس مالزی و اس وای ام تایوان است.

گروه تولیدی و صنعتی نیرو موتور، موتور‌هایی در تیپ‌های اسپرت، استریت، اسکوتر، برقی و کاب عرضه می‌کند. موتور‌های یاما‌ها عرضه‌شده توسط این شرکت را می‌توان در بازه قیمت بالای این شرکت دانست، به‌طوری‌که تا لحظه تهیه این گزارش موتور هیبریدی (برقی – بنزینی) YAMAHA QBIX ۱۲۵ باقیمت ۹۲ میلیون تومان عرضه می‌شود. رنج قیمتی برند یاما‌ها از حدود ۸۴میلیون تومان تا ۱۹۸میلیون تومان است.

اما موتورسیکلت با قیمت مناسب‌تر را می‌توان در بین تولیدی‌های گروه تولیدی و صنعتی نیرو موتور یافت. موتور‌هایی که با برند نیرو موتور تولید می‌شود از رنج قیمتی حدود ۳۰میلیون تومان به بالا یافت می‌شود. موتوربرقی۲۰۰۰ Daichi EC ارزان‌ترین مدل این برند است که با حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت و پیمایش حداکثر ۶۰ کیلومتر، برای مسافت‌های کوتاه شهری مناسب است. این موتوربرقی از باتری اسیدی بهره می‌برد و با برق ۲۲۰ ولت قابل شارژ است.

گروه تولیدی و صنعتی نیرو موتور، موتور‌های خود را در طرح‌های فروش قسطی و با پرداخت ۳۰ تا ۵۰درصد قیمت موتور به‌صورت نقد و با اقساط ۱۵ ماه بدون بهره عرضه می‌کند.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده