تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۵۴
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۲۱۴۱۵۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

نمایندگان کارکنان و کارگران از هیات مدیره شرکت فولاد اکسین تقدیر کردند

‌می‌متالز - جمعی از کارکنان شرکت در اقدامی خودجوش طی جلسه‌ای تحت عنوان مراسم سپاس و قدردانی که در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد از زحمات هیات مدیره و سرپرست شرکت تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش می‌متالز، این جلسه با حضور دکتر انصاریان رئیس هیات مدیره، دکتر ایزدیان عضو هیات مدیره، مهندس آسیابان سرپرست شرکت برگزار شد و نمایندگان کارگران از توجه هیات مدیره به مقوله نیروی انسانی با اجرای طرح طبقه بندی مشاغل که منجر به همسان سازی حقوق و مزایای کارکنان شد، تقدیر کردند.

دکتر انصاریان رئیس هیات مدیره شرکت در این جلسه گفت: وضعیت کنونی شرکت حاصل تعهد و تخصص همه کارکنان شرکت است و هیات مدیره به این موضوع واقف است و ما نیز در کنار شما عزیزان به وظیفه خود عمل کردیم و در راه ثابت قدم خواهیم ماند.

وی همچنین از زحمات مهندس ابراهیمی مدیر عامل سابق اکسین تقدیر نمود و از ایشان به عنوان مدیری متعهد و جدی در کار یاد کرد و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.

دکتر انصاریان با آروزی سلامتی برای همه کارکنان و خانواده‌های ایشان سخن خود را پایان داد.

دکتر ایزدیان عضو هیات مدیره نیز در این مراسم از زحمات و تلاش‌های همه کارکنان شرکت تقدیر و تشکر کرد و برای خانواده بزرگ اکسین آرزوی موفقیت و پیروزی نمود.

در ادامه امین آسیابان سرپرست شرکت گفت: اقدام امروز همکارانم قابل تقدیر و تحسین است و نیروی انسانی را سرمایه اصلی اکسین می‌دانم. وی افزود: اگر همدلی و همبستگی توام با تعهد و تخصص شما نبود، امروز ما نیز شاهد درخشش اکسین در سطح ملی نبودیم.

عناوین برگزیده