تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۴۶
بازدید: ۴۸۹
کد خبر: ۲۱۴۳۳۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس هیات مدیره لوله و پروفیل صابری:

محصولات «شرکت فولاد مبارکه» از نظر کیفیت بی رقیب است

‌می‌متالز - رئیس هیات مدیره لوله و پروفیل صابری گفت: محصولات شرکت فولاد مبارکه در منطقه از نظر کیفیت بی رقیب است و به عنوان مصرف کننده محصولات این شرکت کاملا رضایت مندیم.

به گزارش می‌متالز، مصطفی صابری، رئیس هیات مدیره لوله و پروفیل صابری، اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه از نظر کیفیت محصولات بینظیر است و به عنوان مصرف کننده محصولات این شرکت، رضایت کامل داریم.

وی افزود: حتی زمانی که واردات ورق گرم آزاد بود ترجیح می‌دادیم، از محصولات شرکت فولاد مبارکه بهره‌مند شویم و با توجه به اینکه نیاز شرکت لوله و پروفیل صابری به ۱۵ هزار تن است، اما بر اساس سهمیه بندی سامانه بهین یاب امکان خرید ۵ الی ۶ هزار تن ورق گرم از شرکت فولاد مبارکه فراهم شده است.

رئیس هیات مدیره لوله و پروفیل صابری تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه از نظر کیفیت ورق گرم بی رقیب است. چه زمانی که ۱۰ هزار تن ورق گرم از شرکت فولاد مبارکه خریداری می‌کردیم و چه الان که به ۵ هزار تن تقلیل یافته است؛ اما همواره از محصولات این شرکت راضی بودیم و تنها مساله‌ای که داریم محدودیت عرضه محصولات فولاد مبارکه از طریق سامانه بهین یاب است که امیدواریم چاره اندیشی شود.

شایان ذکر است که در اردیبهشت ماه سال جاری، همزمان با رشد چشمگیر تولید شرکت بالاترین بازده کیفی محصولات شرکت در نواحی فولادسازی، نورد گرم، نورد سرد و فولاد سبا به دست آمد که منجر به کسب رکورد ۹۱% در کل شرکت و بهبود ۲% نسبت به سال قبل شد که در شرکت فولاد مبارکه رکورد محسوب می‌شود. رکورد بازده کیفی شرکت فولاد مبارکه از آنجا مهم است که تمام نواحی تولیدی بالاترین عملکرد کیفی خود را در این ماه با توجه به حجم و ظرفیت تولید محصولات کیفی به دست آوردند. در اردیبهشت ماه سال جاری، بازده کیفی واحد فولاد سازی ۹۵.۳ %، نورد گرم ۹۹.۴%، نورد سرد ۹۶% و فولاد سبا ۹۸.۴% شد که کسب این رکورد در کنار افزایش تولید کمی، منجر به سود آوری شرکت، رضایتمندی مشتریان و به دنبال آن کاهش ضایعات خواهد بود.

منبع: پایگاه خبری ایراسین

عناوین برگزیده