تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۳۳
بازدید: ۳۱۶
کد خبر: ۲۱۴۶۵۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه بریکت سازی فولاد سفیددشت

‌می‌متالز - رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صمت چهارمحال و بختیاری از ۹۳ درصد پیشرفت اجرایی پروژه بریکت سازی فولاد سفیددشت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، بهنام خسروی گفت: به منظور افزایش بهره وری و مدیریت بهینه ضایعات حاصل از تولید و در راستای حفظ محیط زیست در واحد احیای مستقیم فولاد سفیددشت، احداث خط تولید بریکت سرد از تیرماه سال ۹۸آغاز شده است و هم اکنون ۹۳ درصدپیشرفت اجرایی دارد.

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: واحد بریکت سازی فولاد سفیددشت پس از راه اندازی قادر به تولید ۱۲ تن بر ساعت بریکت سرد از نرمه آهن اسفنجی خواهد بود که این محصول به عنوان خوراک کوره قوس به کار می‌رود.

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود موانع در پیشبرد پروژه بریکت سازی از قبیل شیوع بیماری کرونا و مشکلات تامین تجهیزات و قطعات به دلیل تحریم‌های وضع شده بر صنعت فولاد، باهمت و تلاش کارکنان این واحد پیشرفت ۹۳ درصدی حاصل شده است.

خسروی با اشاره به تکمیل پروژه بریکت سازی تا پایان شهریور ماه گفت:تا پایان امسال و با راه اندازی واحد فولاد سازی و ریخته گری مداوم، تکمیل زنجیره تولید فولاد در شرکت فولاد سفیددشت تا حد مطلوبی محقق خواهد شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده